Νέο Genesis GV80 Coupe στο κυνήγι της BMW X6

Η Genesis γεμίζει πονοκεφάλους τις εδραιωμένες premium δυνάμεις σε κάθε κατηγορία που συμμετέχει. Από τα κουπέ-SUV προς το παρόν απέχει, αλλά αυτό φαίνεται ότι θα αλλάξει στο εγγύς μέλλον. Το GV80 Coupe Concept στην ουσία δείχνει τον νέο ανταγωνιστή της BMW X6, αλλά και των Mercedes GLE Coupe και Porsche Cayenne Coupe, οι οποίες θα πρέπει να αρχίσουν να ανησυχούν σιγά σιγά.

Η κουπέ εκδοχή του GV80 συνδυάζει στοιχεία τόσο από την SUV ναυαρχίδα της Genesis, όσο και από το περσινό πρωτότυπο X Speedium Coupe. Η μάσκα είναι μεγαλύτερη και πιο αιχμηρή σε σχέση με το GV80, ενώ και οι εισαγωγές στον προφυλακτήρα είναι σημαντικά πιο επιθετικές. Μεγάλη αλλαγή συνιστούν και τα πολύ λεπτά LED φωτιστικά σώματα, που πλαισιώνονται από μια τετράδα στα φτερά (δυο ανά πάνελ) και δημιουργούν μια φαντασμαγορική εικόνα, σε συνδυασμό με τις ζάντες που ποικίλουν από 20 έως 22 ίντσες.

Οι τεράστιες αλλαγές επικεντρώνονται από τη μέση και πίσω, όπου η έντονη κλίση της οροφής οδηγεί το μάτι σε μια εντυπωσιακή διαμόρφωση του αμαξώματος, που παραπέμπει ελαφρώς και νοερά στο Gurney flap της BMW M3 CSL. Τα Quad Lamps δεσπόζουν και καταλαμβάνουν σχεδόν όλο το πλάτος πίσω, σε μια από τις πιο συναρπαστικές εικόνες πίσω μέρους που έχουμε δει σε SUV. Οι διαστάσεις το βάζουν στο επίκεντρο των μεγαλομεσαίων, με μήκος 4.965 χλστ., πλάτος 1.975 χλστ. και μεταξόνιο 2.955 χλστ.

Στο εσωτερικό τα πάντα καλύπτονται από δέρμα και ποιοτικότατα υλικά, περιλαμβανομένων ξύλινων και αλουμινένιων επενδύσεων, με απόλυτο πρωταγωνιστή την ενιαία διάταξη ψηφιακού πίνακα οργάνων-infotainment των 27 ιντσών! Τα μπάκετ καθίσματα οδηγού-συνοδηγού πλαισιώνονται από ένα πίσω κάθισμα με έντονα πλαϊνά για τους δυο επιβάτες, ωστόσο χωράει και πέμπτος ανάμεσά τους. Το σύστημα κλιματισμού ελέγχεται από πλήκτρα αφής, την ώρα που τα περιστροφικά χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα διακρίνονται για το φινίρισμα κρυστάλλου.

Οι κινητήρες του GV80 Coupe απαρτίζονται από 3 υπερτροφοδοτούμενα σύνολα βενζίνης, αρχής γενομένης από τον 2.5άρη T-GDI των 304 ίππων και 422 Nm. Στη συνέχεια βρίσκουμε τον 3.5 V6 twinturbo των 380 ίππων και 530 Nm, ο οποίος ανεβαίνει στα 415 άλογα και 540 Nm με τη χρήση ηλεκτρικού τούρμπο. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με σύστημα τετρακίνησης και 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ στο μέλλον πιθανόν να προστεθεί ο 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά ντίζελ των 278 ίππων.

Get it on Google Play Download on the App Store