Έπειτα από χρόνια φημών και μήνες κατασκοπευτικών φωτογραφιών, το πεντάθυρο Suzuki Jimny είναι γεγονός! Η πιο πρακτική μορφή του ιαπωνικού off roader, που ζητούσαν χιλιάδες φίλοι του σε όλο τον κόσμο, έρχεται από τη Maruti Suzuki και την έκθεση Auto Expo στην Ινδία, έτοιμη να προσφέρει πρωτόγνωρους για Jimny χώρους.
Το Jimny 5D είναι ακριβώς σαν το κλασικό τρίθυρο, με τη μεγάλη διαφορά του αυξημένου μήκους και μεταξονίου. Ενώ το 3D περιορίζεται στα 3.645 χλστ. μήκους και τα μόλις 2.250 χλστ. μεταξονίου, το πεντάθυρο «τεντώνεται» στα 3.985 χλστ. και τα 2.590 χλστ. αντίστοιχα (+340 χλστ. αμφότερα). Πλάτος και ύψος παραμένουν στα 1.645 και 1.720 χλστ., όμως τεράστια αναβάθμιση έχουμε στο χώρο αποσκευών. Από τα 208 λίτρα του τρίπορτου, το 5 Door σχεδόν διπλασιάζει το πορτμπαγκάζ και φτάνει στα 332 λίτρα! Κοντολογίς, από στριμωγμένο και αυτοκίνητο πολλών παραχωρήσεων στους χώρους για τους πίσω και τα μπαγκάζια, το Jimny μεταμορφώνεται σε κανονικό B-SUV! Από πλευράς ευρυχωρίας πάντα. Γιατί σε θέμα εκτός δρόμου δυνατοτήτων, όλα τα προσόντα μένουν απαράλλαχτα.
Το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από την τετρακίνηση AllGrip με τα τρία διαφορικά και το βοηθητικό κιβώτιο, η ανάρτηση από άκαμπτους άξονες και το πλαίσιο είναι το κλασικό, ανθεκτικό, τύπου σκάλας. Εναλλακτικά υπάρχει και έκδοση 2WD, με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς. Όποιο Jimny 5D και να επιλέξει ο αγοραστής, θα έχει στη διάθεσή του 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος, 36 μοίρες γωνία προσέγγισης, 24 μοίρες ράμπας και 50 μοίρες αποχώρησης! Ένας mild hybrid 1.500άρης τετρακύλινδρος αναλαμβάνει κάτω από το καπό, με απόδοση 105 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 134 Nm στις 4.400 σ.α.λ. (+3 ίπποι και +4 Nm σε σχέση με τον απλό 1.5 του δικού μας LCV), σε συνεργασία με 5άρι χειροκίνητο ή 4άρι αυτόματο κιβώτιο.
Η παραγωγή θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο του Gurugram το Μάιο, και δεν θα αφορά μόνο την εγχώρια αγορά. Το πεντάπορτο Jimny θα βγει έξω από την Ινδία, αρχικά στη Λατινική Αμερική, την Αφρική και την Αυστραλία.