Η Ford ανακοίνωσε πλήρη στοιχεία για τη νέα, αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E, το πρώτο μοντέλο παραγωγής το οποίο η Ford δημιούργησε εξ αρχής ως ηλεκτροκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων και αναμένεται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2021.
Δείτε ακόμα: Ήρθε το ακριβότερο Ford των 85.575 ευρώ!
Το πρώτο SUV μοντέλο της οικογένειας Mustang προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο εκδόσεις: η πρώτη διαθέτει πίσω κίνηση και ένα ηλεκτροκινητήρα και η δεύτερη τετρακίνηση με δύο μοτέρ που εξασφαλίζουν επιδόσεις υπεραυτοκινήτου, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε έως 3,7 δλ.! Οι εκδόσεις με τη μικρή και μεγάλη μπαταρία (standard-range και extended-range, αντίστοιχα) προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία μέχρι και 610 χλμ. (WLTP).
Κάθε Mustang Mach‑E διαθέτει τα προφίλ οδήγησης Whisper, Active και Untamed, τα οποία προσαρμόζουν τη συνολική οδηγική εμπειρία και αίσθηση στη διάθεση του οδηγού. Το πενταθέσιο SUV με την κουπέ σιλουέτα αναβαθμίζεται συνεχώς προϊόντος του χρόνου χάρη στις over-the-air ενημερώσεις.
Δείτε ακόμα: Ποιο 1.000άρι SUV έχει δύναμη 2λιτρου;
Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι κεντρικά τοποθετημένη ανάμεσα στους άξονες και κάτω από το δάπεδο, πετυχαίνοντας ένα χαμηλό κέντρο βάρους που υποστηρίζει το σπορ χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που γνωρίσαμε στη Mustang τόσο στην έκδοση με τη βασική μπαταρία των 68 kWh με τις 288 κυψέλες (standard-range), όσο και στη μεγαλύτερη με τις 376 κυψέλες και την ωφέλιμη αποθηκευτική ικανότητα των 88 kWh (extended-range). Ανάλογα την έκδοση, η ισχύς κυμαίνεται μεταξύ 269 έως 487 ίππους (βλ. παρακάτω πίνακα).
Το σύστημα τετρακίνησης κατανέμει τη ροπή ανεξάρτητα στους εμπρός και πίσω τροχούς για βελτιωμένη επιτάχυνση και συμπεριφορά, προσφέροντας με τον τρόπο αυτό την απόλυτη αίσθηση μιας αληθινής Mustang. Οι ειδικές ρυθμίσεις σε αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές δοκούς, σύστημα διεύθυνσης και σύστημα μετάδοσης έχουν προσαρμοστεί τόσο για τους στενότερους και με περισσότερες στροφές Ευρωπαϊκούς δρόμους, όσο και για τα υψηλότερα όρια ταχύτητας που ισχύουν στη γηραιά ήπειρο.
Δείτε ακόμα: Ford Puma ST «Εύκολα» με 1,99% επιτόκιο
Η επαναφόρτιση της μπαταρίας γίνεται γρήγορα και απλά. Η Ford προσφέρει στους αγοραστές της νέας Mustang Mach-E έναν προαιρετικό επιτοίχιο φορτιστή Ford Connected Wallbox για ταχύτερη, πιο έξυπνη και πιο άνετη οικιακή φόρτιση. Διαθέσιμος σε εκδόσεις ισχύος 7,4 kW και 11 kW, ο φορτιστής μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία της Mustang Mach-E από το 10 μέχρι το 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 6 ώρες.
Η συμβατότητα για ταχεία φόρτιση συνεχούς ρεύματος (DC) προσφέρεται στάνταρ. Όταν φορτίζεται με ισχύ έως 150 kW σε έναν φορτιστή της κοινοπραξίας IONITY, η πισωκίνητη Mustang Mach-E με extended-range μπαταρία ανακτά κατά μέσο όρο αυτονομία 119 χλμ. με περίπου 10 λεπτά φόρτισης.
Δείτε ακόμα: Τέλος το Ford Mondeo όπως το γνωρίζαμε χρόνια
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||||
Μοντέλο | RWD | AWD | First Edition AWD | GT AWD |
Μπαταρία/αυτονομία (SR) | 68 kWh/440 χλμ. | 68 kWh/400 χλμ. | – | – |
Μπαταρία/αυτονομία (ER) | 88 kWh/610 χλμ. | 88 kWh/540 χλμ. | 88 kWh/540 χλμ. | 88 kWh/490 χλμ. |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,1 (SR), 6,2 (ER) | 5,6 (SR), 6,1 (ER) | 5,1 | 3,7 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 | 180 | 180 | 200 |
Ισχύς (PS) | 269 (SR), 294 (ER) | 269 (SR), 351 (ER) | 351 | 487 |
Ροπή (Nm) | 430 | 580 | 580 | 860 |
Κινητήρας | Μονός | Διπλός | Διπλός | Διπλός |
Μήκος (χλστ.) | 4.713 | 4.713 | 4.713 | 4.713 |
Πλάτος (χλστ.) | 1.881 | 1.881 | 1.881 | 1.881 |
Ύψος (χλστ.) | 1.625 | 1.625 | 1.625 | 1.625 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 2.984 | 2.984 | 2.984 | 2.984 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 402 | 402 | 402 | 402 |
Βάρος (κιλά) | 1.969 (SR), 2.085 (ER) | 2.063 (SR), 2.182 (ER) | 2.182 | 2.273 |
(SR): Standard Range | ||||
(ER): Extended Range |