Για όσους το Raptor παραείναι μυώδες και ειδικού χαρακτήρα, η Ford σε συνεργασία με την MS-RT παρουσιάζουν ένα Ranger πιο κοντά στα ασφάλτινα πρότυπα.
Ως βάση χρησιμοποιείται η έκδοση Wildtrack και μετά αρχίζουν οι περιποιήσεις της MS-RT, που γνωρίζουμε από τα ανάλογα Transit και Transit Connect. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος και φιλοξενεί απομίμηση carbon στη μάσκα, μαζί με νέους προβολείς ομίχλης. Η ίδια απομίμηση ανθρακονήματος χρησιμοποιείται και στα καλύμματα των καθρεπτών. Τα φτερά είναι φουσκωμένα και δίνουν ιδιαίτερα επιβλητικό παρουσιαστικό στο Ranger, ενώ οι 20άρες ζάντες της OZ, τα σκαλοπάτια που είναι ειδικά σχεδιασμένα ώστε να θυμίζουν πλαϊνές ποδιές και το νέο load bar στην καρότσα, ολοκληρώνουν το οπτικό πακέτο του Ranger MS-RT.
Στο εσωτερικό συναντάμε ambient φωτισμό, νέα πατάκια και δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις με πορτοκαλί ραφές και σήματα MS-RT σε καθίσματα, πατάκια και ταμπλό. Επίσης, το σύστημα πολυμέσων SYNC3 και η οθόνη αφής 8 ιντσών διαθέτουν αναβαθμισμένα γραφικά.
Κάτω από το ρωμαλέο περιτύλιγμα, τα μηχανικά μέρη παραμένουν απαράλλαχτα. Ο 2λιτρος τετρακύλινδρος ντίζελ αποδίδει 213 ίππους και 500 Nm ροπής, συνεργάζεται με 10άρι αυτόματο κιβώτιο και χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 9 δλ., με την τελική να φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο αγγίζει τα 1.100 κιλά (1.098), ενώ μπορεί να ρυμουλκήσει μέχρι 3,5 τόνους. Προαιρετικά διατίθεται μια εφαρμογή ενίσχυσης ήχου, που παράγει διαφορετικές χροιές του κινητήρα στο εσωτερικό μέσω των ηχείων. Όπως τα υπόλοιπα Ford MS-RT, έτσι και το Ranger είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας.