Το προηγούμενο Ford Fiesta έκανε trend τα 1.000άρια τρικύλινδρα τούρμπο μοτέρ, φτάνοντας μέχρι τα 140 άλογα από μόλις 998 κυβικά. Στην αγωνιστική βερσιόν, ονόματι R2, έφτασε μέχρι τους 200 ίππους. Ο διάδοχος πάει ακόμα παραπάνω, στα 213 άλογα, και αλλάζει όνομα.
Δείτε ακόμα: Το Ford Fiesta ST κερδίζει 25 άλογα με μια εφαρμογή!
Η M-Sport Πολωνίας έγινε η πρώτη ομάδα που παρουσίασε το νέο Fiesta Rally4, της νεοσύστατης κατηγορίας για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα rally. Το απερχόμενο R2 ήταν εκ των δημοφιλέστερων αυτοκινήτων στη μικρή κατηγορία Junior WRC, που προσανατολίζεται στην ανάδειξη ταλέντων. Ο 1.000άρης EcoBoost εκτός των 213 ίππων, παράγει το εντυπωσιακό ποσό των 315 Nm ροπής και τροφοδοτεί τον εμπρός άξονα, μέσω σειριακού 6τάχυτου κιβωτίου.
Διαβάστε επίσης: Το μοτέρ-«ναπάλμ» των 304 ίππων ανά λίτρο! (+video)
Η κλιμάκωση είναι βελτιωμένη και η νέα γεωμετρία της πλήρως ρυθμιζόμενης ανάρτησης, αυξάνει το κράτημα και την αμεσότητα χειρισμού. Ημιαξόνια και διαφορικό είναι ενισχυμένα, ενώ οι αεραγωγοί στο καπό φροντίζουν για την ψύξη του πουσαρισμένου κινητήρα.