Τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητήρων του νέου Kuga ανακοίνωσε η Ford, το οποίο είναι το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας. Επίσης, χαρακτηρίζεται από «καθαρές» μοντέρνες σχεδιαστικές γραμμές προσφέροντας παράλληλα βελτιωμένη ευρυχωρία και άνεση, καθώς και προηγμένη τεχνολογία.
Δείτε ακόμα: Νέο Ford Puma με 0% προκαταβολή και 8ετή εγγύηση
Το νέο Kuga βασίζεται στη νέα, ευέλικτη και παγκόσμια προσθιοκίνητη πλατφόρμα της Ford, η οποία υποστηρίζει τη βελτιωμένη αεροδυναμική του αμαξώματος για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Την ίδια στιγμή, η πλατφόρμα αυτή συμβάλει στη μείωση του βάρους του νέου Kuga έναντι των προηγούμενων μοντέλων έως και 80 κιλά – συγκρίνοντας εκδόσεις με αντίστοιχους κινητήρες.
Δείτε ακόμα: Οδηγούμε το νέο Ford Puma 1.0 λτ. EcoBoost Hybrid
Το κομψό Kuga Titanium, το σπορ Kuga ST‑Line και το πολυτελές Kuga Vignale είναι διαθέσιμα με μία προηγμένη σειρά υβριδικών συστημάτων κίνησης, που επιτυγχάνουν την καλύτερη στην κατηγορία οικονομία καυσίμου – η μέση αυτονομία είναι βελτιωμένη κατά 28% στην απευθείας σύγκριση με τις ανάλογες εκδόσεις του απερχόμενου Kuga.
Δείτε ακόμα: Απίστευτο «πρήξιμο» για Ford Mustang Shelby Super Snake!
Η πολυπληθής οικογένεια του νέου Kuga περιλαμβάνει τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις Plug-In Hybrid (βενζινοκινητήρας 2.5 λτ. που λειτουργεί σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh), EcoBlue Hybrid (πετρελαιοκινητήρας 2.0 λτ. EcoBlue με 150 ίππους με ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια και αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt) και Hybrid (πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία που συνδυάζει βενζινοκινητήρα 2.5 λτ., ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια, μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο σύστημα κατανομής της ροπής). Πρόσθετα, το Kuga Plug-In Hybrid μπορεί να διανύσει έως 56 χιλιόμετρα με μόνο τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Δείτε ακόμα: Τι γνωρίζουμε για το επόμενο Ford Focus RS
Το νέο Ford Kuga είναι επίσης διαθέσιμο στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις 2.0 λτ. EcoBlue και 1.5 λτ. EcoBlue, με απόδοση 190 και 120 ίππους αντίστοιχα, αλλά και σε εκείνη με τον καταξιωμένο 1.5 λτ. EcoBoost κινητήρα βενζίνης της Ford, σε εκδόσεις με 120 και 150 ίππους.
Έκδοση | 1.5 EcoBoost | 1.5 EcoBoost |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.497 | 1.497 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 3/12 | 3/12 |
Ταχύτητες | 6 | 6 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 120/5.500 | 150/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 240/1.600-3.000 | 240/1.600-3.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,6 | 9,7 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 184 | 195 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,7 | 6,6 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 152 | 150 |
Βάρος (κιλά) | 1.564 | 1.564 |
Έκδοση | 1.5 EcoBlue | 1.5 EcoBlue | 2.0 EcoBlue AWD |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.499 | 1.499 | 1.995 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 4/16 | 4/16 | 4/16 |
Ταχύτητες | 6 | 8 auto | 8 auto |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 120/4.000 | 120/4.000 | 190/3.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 300/1.750-2.250 | 300/1.750-2.250 | 400/2.000-3.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,7 | 12,0 | 8,7 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 | 177 | 208 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,1 | 5,4 | 4,9 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 133 | 141 | 155 |
Βάρος (κιλά) | 1.576 | 1.599 | 1.735 |
Έκδοση | 2.0 EcoBlue Hybrid | 2.5 Plug-in Hybrid |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.995 | 2.488 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 4/16 | 4/16 |
Ταχύτητες | 6 | 1 auto |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 150/3.500 | 225/- |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 370/2.000-2.500 | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,6 | 9,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 194 | 200 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,0 | 1,4 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 132 | 32 |
Βάρος (κιλά) | 1.680 | 1.844 |