Η Ford το 2018 μας παρουσίασε την plug-in υβριδική έκδοση του επαγγελματικού μοντέλου Transit Custom, το οποίο εντός των ημερών θα ξεκινήσει και την εμπορική του καριέρα, όπως και το Tourneo Custom plug-in.
Για το λόγο αυτό η κατασκευάστρια εταιρεία επιστρέφει, για να μας δώσει μερικές παραπάνω λεπτομέρειες για τα δυο πρωτοποριακά μοντέλα της τα οποία θα είναι διαθέσιμα από τα τέλη του 2019.
Δείτε ακόμα: Το Ford Focus ST τα βάζει με το Honda Civic Type R (+video)
Ξεκινώντας με το Transit Custom, θα κινείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα με ισχύ 125 ίππων, ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία 13,6 kWh. Αν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά τότε θα μπορεί να καλύψει 56 χλμ. Διαθέσιμος όμως είναι κι ο γνώριμος EcoBoost του 1.0 λίτρου, ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση λειτουργεί ως range extender, προσφέροντας έτσι συνδυαστική αυτονομία που ξεπερνάει τα 500 χλμ. με την μέση κατανάλωση σύμφωνα με τη Ford να αγγίζει τα 2,7 λτ./100 χλμ. Η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα έχει τοποθετηθεί στο πάτωμα ώστε να μη μειωθεί το μέγεθος του χώρου φόρτωσης, ο οποίος παρέμεινε στα 6 κυβικά μέτρα, με το ωφέλιμο φορτίο να αγγίζει τα 1.130 κιλά. Όσον αφορά την μπαταρία, η Ford δίνει εγγύηση για 8 χρόνια ή 160.000 χλμ., όποιο έρθει πρώτο. Σε ότι αφορά τους χρόνους φόρτισης τώρα, απαιτούνται 4,3 ώρες για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας από απλή οικιακή πρίζα, ενώ με AC φορτιστή και καλώδιο Type 2 ο χρόνος μειώνεται σε 2,7 ώρες.
Διαβάστε επίσης: Νέο πολυτελές Ford Puma Titanium X
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προφίλ (EV Auto, EV Now, EV Later, EV Charge) μέσω των οποίων ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πότε αλλά και πώς να χρησιμοποιεί τη διαθέσιμη φόρτιση της μπαταρίας. Επιπλέον έχει τη δυνατότητα να ελέγξει το βαθμό ανάκτησης της ενέργειας και την υποβοήθηση πέδησης που παρέχονται από το σύστημα αναγέννησης φόρτισης, επιλέγοντας Drive ή Low στον επιλογέα ταχυτήτων. Αφήνοντας το πεντάλ του γκαζιού στο Low–mode αυξάνεται η προγραμματισμένη επιβράδυνση του οχήματος, με τα φώτα φρένων να ανάβουν αυτόματα εάν κρίνεται αναγκαίο, για την προειδοποίηση των οδηγών που ακολουθούν. Η μεγαλύτερη επιβράδυνση αυξάνει την ποσότητα κινητικής ενέργειας που ανακτάται και αποθηκεύεται στη μπαταρία, βελτιώνοντας έτσι την ωφέλιμη ηλεκτρική αυτονομία. Επιπρόσθετα η Ford προσφέρει το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect, με Wi-Fi για τους επιβάτες υποστηρίζοντας έως και 10 συσκευές. Επιπλέον διαθέσιμη είναι και η εφαρμογή FordPass για πρόσβαση από απόσταση μέσω του κινητού σε λειτουργίες όπως την κατάσταση του οχήματος, εντοπισμός οχήματος, ενώ επιπλέον προσφέρεται και η δυνατότητα απομακρυσμένου κλειδώματος/ξεκλειδώματος.
Δείτε ακόμα: Σπάνιο Honda S2000 ή καινούργιο Ford Fiesta ST;
Διαθέσιμο είναι όμως και το Tourneo Custom Plug-In Hybrid, το οποίο ενσωματώνει το ίδιο κινητήριο σύνολο με το Transit, έχοντας όμως ελαφρώς μειωμένη ηλεκτρική αυτονομία, η οποία στην περίπτωση του Tourneo αγγίζει τα 53 χλμ. και η κατανάλωση ανεβαίνει στα 3.1 λτ./100 χλμ. Σύμφωνα με τη Ford, το νέο οκταθέσιο Tourneo Custom Plug–In Hybrid έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ανώτερα επίπεδα άνεσης, με εξαιρετική βελτίωση για τους επιβαίνοντες. Οι ευρύχωρες εσωτερικές διαστάσεις παραμένουν οι ίδιες όπως και για την έκδοση 2.0-λίτρων EcoBlue diesel.