Η DS Automobiles ακολούθησε μια διαφορετική οδό από τη συνήθη των αυτοκινητοβιομηχανιών, όταν παρουσιάζουν πρωτότυπα. Αντί οι Γάλλοι να μας δείξουν κάποιο διαστημικό σχέδιο βγαλμένο από ταινία, επικεντρώνονται εκεί που οδηγός και επιβάτες περνάνε το μεγαλύτερο μέρος της αυτοκινητικής τους πορείας: στο εσωτερικό.
Οι καμπίνες των αυτοκινήτων παίζουν πια πρωτεύοντα ρόλο στην επιλογή νέου τετράτροχου, διαμορφώνοντας πολλές φορές μέχρι και το απόλυτο κριτήριο αγοράς. Η DS το γνωρίζει και μέσα από το M.i. 21 manifesto, προβάρει τον μελλοντικό εσωτερικό κόσμο των δημιουργιών της. Το M.i. 21 manifesto δεν είναι ολοκληρωμένο concept car, αλλά μια σπουδή για τη μορφή της καμπίνας στην επόμενη γενιά DS. Φυσικά, όπως συνηθίζεται εξάλλου σχεδόν σε κάθε σύγχρονο μοντέλο, τα βλέμματα μαγνητίζονται από τις οθόνες. Μια απέραντη ενιαία διάταξη, που θυμίζει home cinema, καλύπτει το πάνω μέρος του ταμπλό από άκρη σε άκρη περιλαμβάνοντας και το συνοδηγό. Η κυρτή διάταξη, ιδιαίτερα στο πλάι, αξιοποιεί την περιφερειακή όραση, βοηθώντας παράλληλα το μάτι να προσαρμόζεται στη λειτουργία των οθονών σαν καθρέπτες.
Αυτά που μιμούνται το σχέδιο τουρμπίνας στο πλάι, όσο απίστευτο κι αν ακουστεί, είναι τα ηχεία! Φωτιζόμενα και με χειριστήρια αφής πάνω τους, συνθέτουν μαζί με το φαντασμαγορικό ambient φωτισμό ένα από τα φουτουριστικά πλάνα που συναντάμε σε καμπίνα αυτοκινήτου. Προφανώς διακόπτες και κουμπιά απουσιάζουν παντελώς, με εξαίρεση το -επίσης αγνώριστο- τιμόνι. Ένα τιμόνι που αφενός είναι αμβλυγώνιο, αφετέρου φιλοξενεί κι αυτό οθόνη στο κέντρο του! Πέρα από το ντιζάιν οι σχεδιαστές της DS έδωσαν βάση και στους χώρους, με την «αιωρούμενη» κονσόλα και το κενό μεταξύ αυτής-ταμπλό να απελευθερώνει σημαντικά χώρο.
Η τεχνολογία και η ψηφιακότητα εννοείται απαντάται στο μέγιστο βαθμό, περικλείοντας -μεταξύ άλλων- εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας και φωνητικές εντολές για τα πάντα. Αξίζει να αναφερθεί πάντως ότι η φαντασμαγορία του M.i. 21 manifesto έρχεται σε πλήρη αντίθεση με παλιότερες δηλώσεις των Γάλλων, που υποστήριζαν ότι στο μέλλον θα καταργούσαν τις οθόνες.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού της DS, Thierry Metroz, τα περισσότερα από τα στοιχεία του manifesto «πρέπει να μπορούν να τεθούν σε παραγωγή», σε αντίθεση με τα τυπικά πρωτότυπα. Πρόσθεσε, δε, ότι το M.i. 21 ενσωματώνει ορισμένες «ρυθμιστικές, βιομηχανικές και οικονομικές απαιτήσεις» που επιταχύνουν τη μετάβαση στην παραγωγή. Τα πρώτα μοντέλα που θα αποκτήσουν το νέο εσωτερικό πιθανότατα θα φτάσουν πριν από το 2030, καθώς το project αποτελεί μέρος ενός πενταετούς σχεδίου.