Η DS Automobiles παρουσίασε τη νέα και ολοκαίνουργια μορφή του DS 4, που στοχεύει κατευθείαν στη γερμανική τριάδα των Audi A3/BMW Σειρά 1/Mercedes A-Class των premium μικρομεσαίων.
Το νέο «4άρι» υιοθετεί πολύ πιο δυναμικό σχεδιαστικό μοτίβο, συγκριτικά με τον προκάτοχο. Τα περίτεχνα LED ημέρας στα πλαϊνά του προφυλακτήρα συνδέονται με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, προσδίδοντας μοναδική ταυτότητα στο γαλλικό μοντέλο. Μαζί με τα -προαιρετικά- LED matrix φωτιστικά σώματα, το εμπρός μέρος του DS 4 αριθμεί 98 LED. Η γραμμή της οροφής κλίνει έντονα προς τα πίσω, δημιουργώντας αίσθηση κουπέ. Στο προφίλ συναντάμε φαρδείς ώμους, που καθοδηγούν το μάτι στο πίσω μέρος και τα επίσης εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται μεταξύ τους με λωρίδα χρωμίου. Στον προφυλακτήρα συναντάμε τραπεζοειδείς απολήξεις, ενώ οι ζάντες αλουμινίου φτάνουν μέχρι τις 20 ίντσες. Στη μεγαλύτερη διάσταση, το σχέδιο είναι αεροδυναμικά εξελιγμένο και παραπέμπει στο πρωτότυπο Aero Sport Lounge.
Οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες σε σχέση με το απερχόμενο DS 4, φτάνοντας τα 4,4 μέτρα μήκος (από 4,28) και τα 1,83 μέτρα πλάτος (από 1,81). Αυτή η αύξηση έρχεται να «παντρευτεί» με μια μείωση σχεδόν 30 χλστ. στο ύψος (1,47 μέτρα πλέον από 1.497 χλστ.) και να τονώσει τον δυναμισμό του αμαξώματος, από το οποίο αποτελούν παρελθόν οι κρυφές χειρολαβές των πίσω θυρών, στο πλαίσιο της πόρτας. Τη θέση τους παίρνουν οι εκλεπτυσμένες αναδυόμενες, που γνωρίζουμε ήδη από το DS 3 Crossback. Έκδοση Cross έχει και το νέο DS 4, που ξεχωρίζει χάρις στα πλαστικά προστατευτικά των προφυλακτήρων και την ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Ο χώρος αποσκευών σε κάθε περίπτωση, ανέρχεται στα 430 λίτρα.
Το εσωτερικό βρίθει πολυτέλειας και τεχνολογίας, έχοντας την οθόνη αφής των 10 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό να φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων DS IRIS SYSTEM, που διαθέτει λειτουργία φωνητικών και εντολών μέσω της κίνησης των χεριών. Τα συστήματα ασφαλείας δεν θα μπορούσαν να λείπουν, όπως το ενεργό cruise control με λειτουργία προσπέρασης, την ανίχνευση τυφλών σημείων σε στροφές (με εμβέλεια 75 μέτρων), τον έλεγχο οπίσθιας κυκλοφορίας και τα καθιερωμένα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και διατήρησης λωρίδας. Προαιρετικά, διατίθεται η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DS ACTIVE SCAN SUSPENSION και το Night Vision, με εμβέλεια 200 μέτρων.
Η πλατφόρμα EMP2 αποτελεί τη βάση του νέου DS 4, παρέχοντας συνολικά 5 κινητήρια σύνολα. Οι βενζινοκινητήρες είναι οι PureTech των 130, 180 και 225 ίππων, ένας και μοναδικός ντίζελ απαντάται στη μορφή του BlueHDI των 130 ίππων, ενώ επίσης ένα κιβώτιο φροντίζει για τη μεταφορά της ισχύος στους εμπρός τροχούς (8άρι αυτόματο). Το E-Tense αποτελεί την plug-in υβριδική επιλογή, όπου ο 1.600άρης τούρμπο των 225 ίππων συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων και το κιβώτιο e-EAT8. Η συνδυαστική απόδοση βρίσκεται στα 225 άλογα και η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει έως τα 50 χιλιόμετρα.