Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο πριν από το λανσάρισμα νέων 100% ηλεκτρικών μοντέλων της, η DS Automobiles εισάγει νέες «εξηλεκτρισμένες» επιλογές με έναρξη το νέο DS 3 Hybrid. Ο ηλεκτροκινητήρας και η αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία εξασφαλίζουν περισσότερη άνεση, καλύτερη ενεργειακή απόδοση και χαμηλότερο κόστος λειτουργίας συγκριτικά με ένα βενζινοκινητήρα.
Το DS 3 Hybrid ξεκινά αθόρυβα χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια, με μηδενικές εκπομπές CO2, ενώ όταν απαιτηθεί συνδυάζει ταυτόχρονα δύο διαφορετικές μορφές ενέργειας. Ειδικά στην πόλη η τεχνολογία Hybrid καθιστά δυνατή την ηλεκτροκίνηση για περισσότερο από το 50% της διαδρομής, με όφελος έως και 40% στην κατανάλωση καυσίμου. Στο δρόμο, ο συνδυασμός βενζίνης και ηλεκτρικής ενέργειας προσφέρει αποτελεσματικότητα και ευελιξία στην οδήγηση. Ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ σε περίπτωση έντονης επιτάχυνσης, πραγματοποιείται αύξηση της ισχύος.
Σε σύγκριση με το DS 3 PureTech 130 EAT8, στο συνδυαστικό κύκλο, το DS 3 Hybrid έχει κέρδος σχεδόν 20% σε κατανάλωση (1,2 λίτρα καυσίμου λιγότερα απαιτούνται για κάθε 100 χιλιόμετρα) και μείωση κατά 27 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (ή -19%) σε 112 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, και συνεπώς το DS 3 Hybrid δεν υπόκειται σε τέλη κυκλοφορίας. Στην πόλη, η μείωση της κατανάλωσης φθάνει έως και 38%. Τοποθετημένα κάτω από το καπό και στο πάτωμα, τα εξαρτήματα Hybrid δεν επηρεάζουν την πρακτικότητα και τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, όντας ίδια ακριβώς με την βενζινοκίνητη έκδοση.
Το σύστημα κίνησης του DS 3 Hybrid αποτελείται από ένα 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.2 λτ. 136 ίππων και 230 Nm, σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων e-DCS6 που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm. Μια μπαταρία 0,9 kWh ιόντων λιθίου τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα. Ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί σε κύκλο Miller για υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση και, επομένως, σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι επίσης εξοπλισμένο με καδένα χρονισμού και νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μεγιστοποίηση της αντοχής και της απόκρισης στις χαμηλές στροφές. Το νέο DS 3 Hybrid επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα (1,2 δλ. ταχύτερα από το 1.2 PureTech 130 EAT8) και καταναλώνει 5,0 λτ./100 χλμ.
Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων εμφανίζεται η ροή ενέργειας μαζί με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και την κατάσταση λειτουργίας της, μέσω ενός μετρητή ισχύος. Το ποσοστό της απόστασης που διανύεται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια εμφανίζεται στον ενσωματωμένο υπολογιστή ταξιδίου και επίσης στο τέλος κάθε διαδρομής εμφανίζεται το ποσοστό της απόστασης που διανύθηκε μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Επίσης, η ένδειξη ταχύτητας γίνεται μπλε όταν το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Για να βοηθηθούν οι οδηγοί στην καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του συγκεκριμένου υβριδικού συστήματος, η DS Automobiles θα προσφέρει σε κάθε πελάτη καθοδήγηση κατά την παράδοση των DS 3 Hybrid.