Τα Kei cars μπορεί να μην είναι ευρύτερα γνωστά στον κόσμο, αλλά στην Ιαπωνία αποτελούν μια από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες. Η Daihatsu διατηρεί ολοζώντανη παρουσία σε αυτή, παρουσιάζοντας την crossover εκδοχή του Tanto.
Το FunCross είναι η πιο ενδιαφέρουσα προσθήκη στη γκάμα του ανανεωμένου Tanto, με τα πλαστικά προστατευτικά σε προφυλακτήρες και πλαϊνά να προσδίδουν τη δέουσα περιπετειώδη αισθητική, όπως και οι ποδιές εμπρός-πίσω. Το μαύρο χρώμα σε εμπρός κολώνες και οροφή προσθέτουν στο χαρακτήρα του FunCross, συμβάλλοντας στη διαφοροποίησή του από τις δυο άλλες εκδόσεις του Tanto: απλή και Custom, με τη δεύτερη να χαρακτηρίζεται από την τεράστια μάσκα α λα Lexus και την πλούσια χρήση χρωμίου.
Παρότι οι διαστάσεις είναι εξαιρετικά συμπαγείς (μήκος 3.395 χλστ., πλάτος 1.475 χλστ., ύψος 1.775 χλστ.), στο εσωτερικό μπορούν να καθίσουν μέχρι 4 επιβάτες. Η ταπετσαρία στα καθίσματα είναι στο στυλ παραλλαγής και οι πορτοκαλί ενθέσεις σε αεραγωγούς-πόρτες δίνουν όμορφο τόνο στην καμπίνα, η οποία διαθέτει οθόνη αφής 9 ιντσών για το infotainment και έναν μικρό οριζόντια τοποθετημένο ψηφιακό πίνακα οργάνων, πίσω από το τιμόνι. Ο χώρος αποσκευών και οι πλάτες των πίσω καθισμάτων καλύπτονται από αδιάβροχη επένδυση, ενώ εξαιρετικά πρακτικές είναι οι δυο συρόμενες πλαϊνές πόρτες (χαρακτηριστικό όλων των Tanto).
Το λιλιπούτειο Daihatsu βασίζεται στην πλατφόρμα DNGA, παίρνοντας κίνηση από ένα τρικύλινδρο μοτέρ 658 κ.εκ. σε ατμοσφαιρική και υπερτροφοδοτούμενη μορφή. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς ανέρχεται στα 52 άλογα, ενώ στην τούρμπο φτάνει τα 64 άλογα. Ένα κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης μεταφέρει την ισχύ σε όλους τους τροχούς (δικίνητα ή τετρακίνητα οι άλλες εκδόσεις). Οι τιμές για το Tanto ξεκινούν από τα 1.243.000 γεν (9.070 ευρώ) και φτάνουν μέχρι τα 1.787.500 γεν (13.045 ευρώ), αναλόγως έκδοσης και εξοπλισμού.