Λίγες ώρες μετά τη διαρροή των φωτογραφιών και στοιχείων για το νέο DS 3 Crossback, η γαλλική φίρμα αποκάλυψε επίσημα όλα τα στοιχεία για το νέο κόμπακτ και πολυτελές crossover μοντέλο της.
Διαβάστε και αυτό: DS X E-Tense: Xωρίς τιμόνι αλλά με 1.360 ίππους (+video)
Στο μήκους 4.118 χλστ., πλάτους 1.791 χλστ., ύψους 1.534 χλστ. και μεταξόνιο 2.558 χλστ. αμάξωμα του DS 3 Crossback, διαθέτει αρκετά ξεχωριστή αισθητική με έντονες καμπύλες και γεωμετρικά σχήματα. Εξωτερικά κυριαρχούν οι ρευστές, κυματοειδείς γραμμές που ξεκινάνε από τον σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων, συνεχίζουν στη διαμόρφωση του εμπρός προφυλακτήρα και κορυφώνονται στην καινοτομία των πίσω θυρών, στο ύψος της μεσαίας κολόνας, όπου κυριολεκτικά συναντάμε ένα κύμα να «χτυπάει» στο πλαίσιο της πόρτας. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το σχήμα «V» που παίρνει μορφή στο προφίλ, αποτελώντας παραλλαγή του σχήματος της μάσκας. Η διχρωμία, επίσης, θα είναι παρούσα σε όλες τις εκδόσεις.
Πίσω τα πράγματα είναι ελαφρώς πιο «υποτονικά» με τη μικρή αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, τα φουτουριστικά διάφανα φωτιστικά σώματα (προνόμιο του Ε-Τense) και τους αεραγωγούς στα πλαϊνά του προφυλακτήρα. Τέλος στο εσωτερικό υπάρχουν παντού «διαμάντια», με τους διακόπτες και τις ραφές στις δερμάτινες επενδύσεις να μιμούνται την μορφή του πολύτιμου λίθου. Αρκετά καλοί θα είναι οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (352 λίτρα).
Διαβάστε και αυτό: Πότε ανοίγουν οι παραγγελίες για το DS 7 Crossback
To DS 3 Crossback είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) που εξέλιξαν από κοινού η PSA με την Opel, με τους διαδόχους των Peugeot 208 και Opel Corsa να είναι τα επόμενα στην σειρά προτεραιότητας. Για την κίνησή του υπάρχουν μηχανικά σύνολα βενζίνης, πετρελαίου και ηλεκτρικό, τα οποία θα κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής.
Οι θερμικοί κινητήρες είναι οι 3κύλινδροι βενζίνης PureTech με ισχύ 100, 130 και 155 ίππων και ο 4κύλινδρος ντίζελ BlueHDi 1.5 λτ. των 100 ίππων. Το ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 136 ίππων και 260 Nm ροπής συνδυάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο και εξασφαλίζει αυτονομία 300 χιλιομέτρων με τα νέα και πιο ρεαλιστικά πρότυπα μετρήσεων WLTP (450 χλμ. με τις παλαιότερες προδιαγραφές NEDC). Από πλευράς επιδόσεων, το ηλεκτρικό DS 3 Crossback E-TENSE επιταχύνει από 0-50 χλμ./ώρα σε 3 δευτερόλεπτα, από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα, ενώ για να φορτίζουν πλήρως οι μπαταρίες χρειάζονται πέντε ώρες σε Wall box 11kW, η σε 30 λεπτά για το 80% ή σε 90 λεπτά σε ταχυφορτιστή.
Διαβάστε και αυτό: Δοκιμή DS 3 Performance 1.6 THP 208 PS