Τα Citroen Berlingo και e-Berlingo περνούν στην εποχή e-C3, αποκτώντας πολλά στοιχεία από την εμφάνιση και το εσωτερικού του δεύτερου, σε έναν πληρέστατο εκσυγχρονισμό της γκάμας.
Τα γαλλικά βανάκια ενστερνίζονται τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που πρωτοείδαμε στο e-C3. Στο μπροστινό μέρος, η ψηλότερη και πιο κάθετη μάσκα ενσωματώνει ένα μεγάλο νέο οβάλ σήμα του κλασσικού «λοχιόσημου», που κυριαρχεί στο κέντρο της και ενισχύεται σε κάθε πλευρά από γυαλιστερές μαύρες οριζόντιες γρίλιες, οι οποίες με τη σειρά τους που χαρακτηρίζουν μια εντυπωσιακή και τεχνική ερμηνεία των σιριτιών εμπνευσμένων από αρχιτεκτονικά παραμετρικά σχέδια. Τα φωτιστικά σώματα χαρακτηρίζονται από μια μοναδική φωτεινή υπογραφή τριών επιπέδων με μία κατακόρυφη και δύο οριζόντιες μονάδες, που μοιάζουν με λεπίδες. Σε αντίθεση με το e-C3 πάντως, το πίσω μέρος είναι πολύ πιο «προσγειωμένο» και διαθέτει δυο ανασχεδιασμένα κάθετα φανάρια.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών και η οθόνη αφής του infotainment (επίσης 10 ιντσών), η οποία είναι και στραμμένη προς το μέρος του οδηγού για αυξημένη ευκρίνεια. Το ταμπλό βρίθει αποθηκευτικών χώρων, με τον ανοιγόμενο μπροστά από το συνοδηγό να είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας. Ούτως ή άλλως το Berlingo προσφέρει τεράστια ευρυχωρία, παρέχοντας δυνατότητα για μεταφορά έως 7 ατόμων και χώρο αποσκευών έως 4.000 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν όλα τα καθίσματα (και του συνοδηγού). Berlingo και e-Berlingo διατίθενται σε δυο μήκη αμαξώματος, με το M (βλέπε Medium) να φτάνει τα 4,4 μέτρα και το XL (Extra Large) τα 4,75 μέτρα. Το δεύτερο είναι που συνδυάζεται με 7θέσια διάταξη ή άπλα 4.000 λίτρων για τα μπαγκάζια.
Κάτω από το εντελώς νέο αμάξωμα συναντάμε αφενός τους κινητήρες 1.2 PureTech και 1.5 BlueHDi, σε αποδόσεις 110-131 ίππων, αφετέρου το ηλεκτρικό σύνολο των 136 ίππων. Το τελευταίο συνδυάζεται με μια νέα μπαταρία 50 kWh, που αυξάνει κατά 20% τη μέγιστη αυτονομία (πλέον στα 320 χλμ.). Η ισχύ φόρτισης ανέρχεται στα 100 kW, γεμίζοντας τη συστοιχία από 0 σε 80% εντός 30 λεπτών.