Αναμφισβήτητα η νέα Σειρά 8 είναι το πιο εντυπωσιακό έκθεμα στην γκάμα της BMW κι ένα από πλέον σαγηνευτικά σχήματα που συναντάμε σήμερα. Και από μηχανικής πλευράς να το δει κανείς, η διάδοχος της ανεπανάληπτης 850i θαμπώνει: διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 4.4 λίτρων, 530 ίπποι και 750 Nm ροπής, 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ. και τελική -κλασικά- ηλεκτρικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Δεν υπάρχει νορμάλ άνθρωπος που να μην θεωρεί μια M850i XDrive αρκετή. Όμως οι Βαυαροί κάτι χρωστάνε…
Δείτε ακόμα: BMW 850i vs BMW M850i xDrive: Μάχη γενεών
Η αυθεντική 8αρα είδε να υλοποιείται το πρότζεκτ Μ8 με την μορφή ενός μοναδικού πρωτοτύπου. Δεν προκρίθηκε ποτέ για έκδοση παραγωγής και έκτοτε κοσμεί την προθήκη του μουσείου της βαυαρικής εταιρίας, στο Μόναχο. Με την νέα 8αρα, ωστόσο, οι Γερμανοί δεν αφήνουν ανοιχτούς λογαριασμούς. Η παρουσία της Μ8 πήρε το «πράσινο φως» από τα πρώιμα στάδια εξέλιξης του μοντέλου, με σκοπό να γίνει η ταχύτερη και ισχυρότερη BMW παραγωγής. Κάτι που θα πετύχει, αν κρίνουμε από τις τελευταίες πληροφορίες.
Σύμφωνα με αυτές η πολυαναμενόμενη Μ8 θα διαθέτει «περισσότερους από 600 ίππους». Δεδομένου ότι η Μ5 Competition που διαθέτει το ίδιο μοτέρ αποδίδει 625 ίππους, αναμένεται το μοντέλο που θα αναλάβει τα ηνία της γκάμας των Μ τουλάχιστον να την ισοφαρίσει. Επειδή, όμως, η Μ8 λογίζεται ως ιδιαίτερο μοντέλο για τους Βαυαρούς και αποσκοπεί (ενδόμυχα) στον ανταγωνισμό των supercars, αναμένεται να κυμανθεί στην περιοχή των 650 ίππων. Ακόμα και στα ίδια επίπεδα με την κορυφαία Μ5 να παραμείνει η ισχύς, η Μ8 θα διαθέτει επιθετικότερη χαρτογράφηση στο 8ταχυτο αυτόματο κιβώτιο κάτι που σημαίνει πως θα είναι πιο γρήγορη από τα 3,3 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και τα 10,8 δλ. για τα πρώτα 200 χλμ./ώρα της Μ5 Competition. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για ξερό «3αρι» στην πρώτη μέτρηση, ενώ η δεύτερη θα κυμανθεί κοντά στα 10,5 (ίσως και λιγότερο) δλ.
Διαβάστε επίσης: «Φωτιά στα κόκκινα» η BMW M5 Competition της AC Schnitzer
Για κάποιον λόγο η BMW ανακοίνωσε τις επίσημες τιμές της μέσης κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, αντί για τις επιδόσεις, με την πρώτη να βρίσκεται στα 10,8 λίτρα/100 χλμ. και την ρύπανση να φτάνει τα 246 γρ./χλμ CO2. Το επίσημο ντεμπούτο αναμένεται εντός του 2019 και εκτός από την Coupe, θα είναι διαθέσιμες η M8 Convertible και Gran Coupe.