Από τον Ιούλιο του 2020, νέοι εξακύλινδροι εν σειρά κινητήρες diesel έρχονται να προστεθούν στις επιλογές της BMW Σειράς 7, υποσχόμενοι βελτιωμένες επιδόσεις και βελτιστοποιημένη απόδοση. Επιπλέον, διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία με μίζα γεννήτρια 48-volt. Πρόσθετα, από το Ιούλιο του 2020, η τελευταία έκδοση του συστήματος τετραδιεύθυνσης Integral Active Steering θα διατίθεται για όλες τις εκδόσεις του πολυτελούς sedan.
Δείτε ακόμα: Ακόμα πιο ακαταμάχητη η νέα BMW M5
Οι κινητήρες diesel της τρέχουσας γενιάς προσφέρονται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Το 3.0 λτ. σύνολο που χρησιμοποιείται στη BMW 730d διαθέτει αυξημένη κατά 21 hp ισχύ, συνολική 286 hp, ενώ η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 30 Nm στα 650 Nm, διαθέσιμη μεταξύ 1.500 και 2.500 σ.α.λ. H μεικτή κατανάλωση ξεκινά από τα 4,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από 123 γρ./χλμ. Η εξαιρετικά άμεση απόκριση είναι αποτέλεσμα της περαιτέρω βελτιωμένης Τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo, που περιλαμβάνει υπερσυμπίεση δύο σταδίων με μεταβλητή γεωμετρία του συστήματος εισαγωγής. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού Common Rail έχει επίσης βελτιστοποιηθεί και τώρα διανέμει το καύσιμο στο θάλαμο καύσης με μέγιστη πίεση 2.700 bar.
Δείτε ακόμα: Χαμός μεταξύ BMW M8 και Mercedes A45 S (+video)
Η αύξηση ισχύος βελτιώνει αισθητά την επιτάχυνση. Για παράδειγμα, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα τόσο της BMW 730d όσο και της BMW 730d xDrive έχει βελτιωθεί κατά 0,2 δλ. στα 5,9 και 5,6 δλ. αντίστοιχα. Στο αποτέλεσμα αυτό προστίθεται οικονομία καυσίμου έως 0,6 λτ./100 χλμ.
Η νέα γενιά των επίσης 3.0 λτ. ντίζελ κινητήρων που βρίσκεται κάτω από το καπό της BMW 740d xDrive (μεικτή κατανάλωση και εκπομπές CΟ2 στα 5,2 λτ./100 χλμ. και 136 γρ./χλμ. αντίστοιχα), διαθέτει αυξημένη ισχύ κατά 20 hp (340 hp) και 20 Nm (700 Nm στις 1.750-2.250 σ.α.λ.). Η BMW 740d xDrive επιταχύνει τώρα από 0-100 χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα (ταχύτερα κατά 0,2 δλ) και πετυχαίνει μείωση της κατανάλωσης κατά 0,4 λτ./100 χλμ.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή BMW X1 sDrive16d 1.5 λτ. 116 PS
Και οι δύο νέες κινητήριες μονάδες διαθέτουν σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων. Τα στοιχεία του συστήματος που βρίσκονται κοντά στον κινητήρα περιλαμβάνουν έναν οξειδωτικό καταλύτη και μία επίστρωση καταλύτη SCR στο φίλτρο σωματιδίων diesel.
Η ήπια υβριδική τεχνολογία στις νέες εκδόσεις του κινητήρα diesel συμβάλλει επιπλέον στην άμεση απόκριση και την καλύτερη απόδοση. Αποτελείται από μία μίζα-γεννήτρια 48-volt που καθιστά πιο αποτελεσματική την ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης, και μία πρόσθετη μπαταρία για αποθήκευση της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας. Η πρόσθετη ισχύς των 11 hp που παράγεται στιγμιαία υποστηρίζει τη δυναμική εκκίνηση και την επιτάχυνση.
Δείτε ακόμα: Πέθανε και άφησε του κουτιού μια BMW 740i του 1992