Η BMW παρουσίασε τις κορυφαίες εκδόσεις των δυο «θωρηκτών» της, τουλάχιστον μέχρι την παρουσίαση των Χ5 και Χ7Μ.
Δείτε ακόμα: Νέα BMW M8 με πρωτοφανή ηλεκτρονικά συστήματα! (+video)
Η X5 και X7 M50i χρησιμοποιούν τον γνωστό twinturbo V8 των 4.4 λίτρων, σε απόδοση 530 ίππων και 749 Nm ροπής – ήτοι 68 ίππους και 100 Νm περισσότερα από τις απλές Χ5/Χ7 xDrive50i. Οι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι καταιγιστικές, ιδιαίτερα από την στιγμή που μιλάμε για δυο SUV άνω των 2 τόνων (2.286 κιλά η X5, 2.460 η X7). H Χ5 Μ50i χρειάζεται 4,1 δλ. για να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση, με την X7 να απαιτεί επιπλέον 4 δέκατα (4,5 δλ.). Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά, στα 210 χλμ./ώρα με μεικτά ελαστικά και στα 250 χλμ./ώρα με αμιγώς ασφάλτινα.
Εμφανισιακά τα δυο μοντέλα φέρουν πλήρες πακέτο Μ, με τους ανάλογους προφυλακτήρες, νέες απολήξεις εξάτμισης, μπλε δαγκάνες φρένων και ζάντες 20 ιντσών για την X5, με την κορυφαία X7 να φτάνει τις 22!
Διαβάστε επίσης: BMW M2 Competition Heritage Edition: Φόρος τιμής στην 2002 Turbo
Την χαλιναγώγηση της ισχύος και των κινήσεων του αμαξώματος αναλαμβάνουν υπερσύγρονες αναρτήσεις, με την X5 M50i να διαθέτει τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Adaptive M Suspension και την X7 M50i αερανάρτηση.