Αναδρομή στη δεκαετία του 1960 κάνει η BMW με την αναβίωση του ονόματος TI (αργότερα «ti»), ένα θρυλικό σήμα που αντιπροσωπεύει το «Turismo Internazionale» και χαρακτήρισε μια σειρά από σπορ μοντέλα. Ξεκίνησε το 1963 με την BMW 1800 TI, ενώ κορυφώθηκε με τη θρυλική δίθυρη BMW 2002 TI. Αργότερα, τη δεκαετία του 1990 έκαναν την εμφάνισή τους οι 323ti και 325ti, με βάση την Σειρά 3 Compact.
Δείτε ακόμα: Νέα και ιδιαίτερη BMW X2 M Mesh Edition
Η νέα BMW 128ti βασίζεται στις προδιαγραφές του μοντέλου M Sport που είναι διαθέσιμο στη BMW Σειρά 1 και φέρει πολλά μοναδικά και ξεχωριστά γνωρίσματα σε πολλά σημεία. Εξωτερικά κυριαρχούν οι μυώδεις προφυλακτήρες με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα μπροστά και το διαχύτη πίσω, τα προαιρετικά κόκκινα (ή μπλε) διακοσμητικά, οι μαύροι καθρέπτες, πλαίσια των παραθύρων και μάσκα και η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Επίσης, οι δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης των 90 χιλιοστών, τα λογότυπα ti στα μαρσπιέ (μπορούν να μην τοποθετηθούν) και οι 18 ιντσών ζάντες με ελαστικά 225/40, ή προαιρετικά 19 ιντσών με ελαστικά 235/35 συμπληρώνουν το εξωτερικό πακέτο.
Αντίστοιχα σπορ είναι η εικόνα και στο θάλαμο των επιβατών της νέας BMW 128ti. Τα καθίσματα με την ενισχυμένη στήριξη, οι κόκκινες ραφές, το ραμμένο λογότυπο «ti» στο εμπρός υποβραχιόνιο το M Sport τιμόνι και τα ανοξείδωτα πεντάλ, ενισχύουν το δυναμισμό που εκπέμπει.
Δείτε ακόμα: Η νέα BMW Σειρά 4 «πετάει τη σκούφια της»
Αλλαγές υπάρχουν και στο στήσιμο των αναρτήσεων, ενώ η αφαίρεση του συστήματος τετρακίνησης έχει μειώσει το βάρος κατά 80 κιλά σε σχέση με την M135i xDrive. Η M Sport ανάρτηση είναι ειδικά ρυθμισμένη για την 128ti, με χαμηλωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ. και διαφορετικά προσαρμοσμένο το BMW Performance Control. Επιπλέον, υιοθετεί πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές δοκούς, καθώς και πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ. Στον εμπρός κινητήριο άξονα έχει τοποθετηθεί στάνταρ και το ίδιο μπλοκέ διαφορικό Torsen που χρησιμοποιείται στην M135i xDrive. Το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης υποβοηθείται και με τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, όπως είναι το σύστημα περιορισμού ολίσθησης των εμπρός τροχών ARB. Στάνταρ είναι ακόμα τα δυνατά φρένα M Sport με τις κόκκινες τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και τους δίσκους των 360×30 χλστ. και τους δίσκους 300×20 χλστ. πίσω.
Την κίνηση της νέας BMW 128ti αναλαμβάνει ο 2.0 λτ. TwinPower Turbo με ισχύ 265 ίππους στις 4.750-6.500 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm στις 1.750-4.500 σ.α.λ. Σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο Steptronic των 8 ταχυτήτων, επιταχύνει το βάρους 1.455 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 6,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 148 γρ./χλμ.
Δείτε ακόμα: Το «χαράτσι» 91.000 ευρώ στην τιμή της BMW M8