Η BMW δεν σταματά να παρουσιάζει αυτοκίνητα από το M GmbH, στα πλαίσια των 50ων γενεθλίων του τμήματος «ειδικών επιχειρήσεών» της. Η M4 βρίσκεται στο επίκεντρο, καθώς επιφορτίζεται με την ιστορική επιστροφή των CSL, αλλά και μέσω της νέας αγωνιστικής GT4.
Η M4 της κατηγορίας GT4 θυμίζει σε μεγάλο βαθμό τη CSL, την οποία ούτως ή άλλως επηρέασε μηχανικά και σχεδιαστικά. Η GT4 φέρει τα παραδοσιακά χρώματα των M, μαζί με το απαραίτητο πακέτο αεροδυναμικών βοηθημάτων από ανθρακονήματα, όπου ξεχωρίζουν το ευμέγεθες splitter στον εμπρός προφυλακτήρα και η τεράστια αεροτομή πίσω (αμφότερα ρυθμιζόμενα). O μεγάλος αεραγωγός στο καπό είναι ένα ακόμα σημείο όπου η GT4 ξεχωρίζει σε σχέση με την CSL, όμως σε γενικές γραμμές τα δυο αυτοκίνητα δεν κρύβουν τη μεταξύ τους συγγένεια (η M4 GT3 εδώ).
Κάτι που εντείνεται στον εξοπλισμό, όπου παρότι καθαρόαιμο αγωνιστικό η M4 GT4 διαθέτει αρκετές ανέσεις, όπως σύστημα κλιματισμού, θερμαινόμενα παρμπρίζ εμπρός-πίσω, αλλά και θερμαινόμενα καθίσματα! Κατά τα λοιπά πάντως, το εσωτερικό της GT4 είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένο για χρήση πίστας και, συγκεκριμένα, αγώνες αντοχής – εξ ου και τα φωτιζόμενα χειριστήρια παντού, ακόμα και στο τιμόνι, ώστε να κατατοπίζεται ο οδηγός πανεύκολα μέσα στο σκοτάδι, κατά τη διάρκεια των νυχτερινών stint σε 12ώρες ή 24ώρες διοργανώσεις.
Οι κανονισμοί της κατηγορίας επιτάσσουν συσχετισμό αγωνιστικού-αυτοκινήτου παραγωγής και στα μηχανικά μέρη, όπου ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo παράγει την ίδια ακριβώς δύναμη με τη CSL: 550 άλογα και 650 Nm ροπής. Εδώ η ισχύς μεταφέρεται στον πίσω άξονα μεταξύ αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων, αντί 8, και πάλι της ZF, και πάλι μέσω μπλοκέ διαφορικού. Η GT4 διαθέτει επιπλέον traction control με 10 διαφορετικά στάδια λειτουργίας, 3 επίπεδα σκληρότητας για τα ελατήρια της H&R και 5 διαφορετικές επιλογές για τις αντιστρεπτικές ράβδους.
Η M4 GT4 θα μπει στην παραγωγή τον προσεχή Οκτώβρη, με αρχική τιμή 187.000 ευρώ προ φόρων. Συγκριτικά με την M4 GT3 των 415.000 ευρώ, τη λες και ευκαιρία. Οι δυο M4, τέλος, τοποθετούνται ανάμεσα στη M2 CS Racing, που ανοίγει την γκάμα των αγωνιστικών BMW, και του επερχόμενου υβριδικού V8 hypercar.