Λίγες εβδομάδες μας χωρίζουν από το λανσάρισμα της νέας ηλεκτρικής BMW, που παράλληλα θα είναι και η πρώτη EV 5άρα. Η i5 έρχεται με κεκτημένη ταχύτητα από τις επιτυχίες των i4 και iX, φέρνοντας μαζί της τεχνολογία που θα της επιτρέπει να αλλάζει λωρίδα με τη ματιά και μόνο του οδηγού!
H i5 θα διαθέτει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2+ παρόμοια με εκείνη της νέας 7άρας, απαιτώντας την προσοχή του οδηγού στο δρόμο σε κάθε περίπτωση. Μέχρι τα 130 χλμ./ώρα πάντως, και με την προϋπόθεση πως τα μάτια του ελέγχουν την κυκλοφορία, μπορεί να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι. Τα μάτια είναι σημαντικά και για μια άλλη λειτουργία της i5, μέρος του πακέτου Highway Assistant και του συστήματος Driving Assistant Professional. Η ηλεκτρική 5άρα ανιχνεύει το πού και πόσο προσεκτικά κοιτάει ο οδηγός από μια κάμερα στην κορυφή του ταμπλό, προκειμένου να γνωρίζει αν βρίσκεται στα απαιτούμενα επίπεδα εγρήγορσης. Μια άλλη κάμερα στον κεντρικό καθρέπτη, ωστόσο, κάνει την i5 μοναδική.
Εφόσον είναι ενεργοποιημένα τα κατάλληλα συστήματα και προγράμματα οδήγησης, το αυτοκίνητο μπορεί να αλλάξει λωρίδα αυτόματα όταν ο οδηγός κοιτάει τον κεντρικό καθρέπτη ή τους πλαϊνούς. Η εν λόγω λειτουργία βέβαια απαιτεί προσαρμογή σε πραγματικές συνθήκες, καθώς πολλοί οδηγοί ελέγχουν τακτικά τους καθρέπτες δίχως να θέλουν να αλλάξουν λωρίδα. Διαφορετικά, η i5 αλλάζει λωρίδα αυτόματα όταν ανάψει το αντίστοιχο φλας, και αφού πρώτα έχει σιγουρευτεί πως είναι ασφαλής μια τέτοια μανούβρα.
Οι Βαυαροί δεν αποκαλύπτουν πολλά από μηχανικής άποψης για το νέο τους μοντέλο, πέρα από το ότι θα εξοπλίζεται προαιρετικά (στάνταρ στην κορυφή της γκάμας) με μια νέα ενεργή ανάρτηση, που μεταβάλλει τη συμπεριφορά των αμορτισέρ αναλύοντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και εξετάζοντας στοιχεία από διάφορες παραμέτρους (γωνία τιμονιού, θέση γκαζιού, ταχύτητα, κλίση οδοστρώματος κλπ). Η κορυφαία έκδοση έχει επιβεβαιωθεί πως θα είναι η M60, με τους δυο ηλεκτροκινητήρες του ομότιλου iX. Η απόδοση αναμένεται να παραμείνει στα επίπεδα του κορυφαίου ηλεκτρικού crossover της BMW, δηλαδή στους 619 ίππους και τα 1.100 Nm, έχοντας μια συστοιχία 111,5 kWh στην τροφοδοσία ενέργειας και μέγιστη αυτονομία αρκετά πάνω από τα 566 χλμ. του iX M60, λόγω χαμηλότερου βάρους και καλύτερης αεροδυναμικής. Η υπόλοιπη γκάμα λογικά θα αποτελείται από τους κινητήρες της i4, σε παρεμφερείς αποδόσεις (από 340 έως 544 ίππους).