Πριν λίγες μέρες εμφανίστηκε η πρώτη δίτροχη BMW M, στα πλαίσια των εορτασμών του M Division, με τη μορφή της M 1000 RR. Οι εορταστικές εκδηλώσεις δεν τελειώνουν για τους Βαυαρούς, καθώς η supersport μοτοσικλέτα μόλις απέκτησε τη δική της, επετειακή έκδοση.
Η M 1000 RR 50 Years M Anniversary Edition, πέρα από την ονομασία-«σιδηρόδρομο», ξεχωρίζει χάρις στο Sao Paulo Yellow χρώμα που είναι ίδιο με εκείνο της M4. Παράλληλα φοράει τα επετειακά σήματα της BMW, στα χρώματα των M, και προαιρετικά διατίθεται με το πακέτο 50 Years ///M Package, για ακόμα πιο superbike καταστάσεις. Σύστημα τηλεμετρίας M GPS Lap Timer και πακέτο M Carbon, με μπροστά-πίσω φτερό, πλαϊνά φέρινγκ, κάλυμμα αλυσίδας και προστατευτικά ρεζερβουάρ από ανθρακονήματα, είναι στάνταρ στο 50 Years ///M Package – όπως και το κάλυμμα στη σέλα του συνεπιβάτη.
Κατά τα λοιπά, η Anniversary Edition είναι ταυτόσημη μηχανικά με την M 1000 RR. Ο τετρακύλινδρος των 999 κ.εκ. διαθέτει νέα ECU, μπιέλες από τιτάνιο και ακόμα υψηλότερη σχέση συμπίεσης, με σκοπό τη βελτίωση των χαρακτηριστικών απόδοσης. Όπως αναφέρουν οι Γερμανοί, η M 1000RR τραβάει πολύ καλύτερα πάνω από τις 6.000 σ.α.λ. και μέχρι τον κόφτη των 13.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 112 Nm αποδίδεται 2.000 σ.α.λ. χαμηλότερα. Η ισχύς παραμένει στο κορυφαίο νούμερο των 205 ίππων, έχοντας να κινήσει μόλις 204 κιλά, ωστόσο η διαφορετική παροχή της ενδέχεται να καθιστά την M ταχύτερη από την 1000RR τόσο στην πίστα, όσο και στους χρόνους επιτάχυνσης. Ενδεικτικά, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε λιγότερο από 3,1 δλ. και το 400άρι ολοκληρώνεται σε 10,1 δλ., με ταχύτητα εξόδου άνω των 240 χλμ./ώρα, την ώρα που η τελική αγγίζει τα 304 χλμ./ώρα.