Στην πρεμιέρα της BMW XM είχαμε ενημερωθεί για την ύπαρξη κορυφαίας έκδοσης, με το όνομα Red Label και απόδοση 750 ίππων. Ισχύς που εκτινάσσει τον πήχη της ισχύος για «Μπέμπες» παραγωγής, από τα ήδη ιστορικά 653 άλογα της απλής XM. Σήμερα, οι Βαυαροί μας δίνουν την πρώτη επίσημη εικόνα του απολύτως ισχυρότερου μοντέλου στα χρονικά τους.
Όπως λέει και το όνομα, η Red Label φέρει κόκκινες πινελιές στο περίγραμμα των θηριωδών «νεφρών», εκείνο των παραθύρων, στα πλαστικά προστατευτικά χαμηλά στις πόρτες και στις 23άρες ζάντες, ενώ κατακόκκινο είναι το φόντο πίσω από το υπερ-SUV των 5,1 μέτρων και 2,75 τόνων. Κάτω από το κυριαρχικό αμάξωμα, ωστόσο, είναι που η XM Red Label κρύβει τα ορόσημα για τη βαυαρική φίρμα.
Το plug-in υβριδικό σύστημα του 4.4 V8 twinturbo και του ηλεκτροκινητήρα παράγει στην απλή XM 653 ίππους και 800 Nm, ξεπερνώντας κατά 17 ίππους τη μέχρι πρότινος κορυφαία M5 CS. Οπότε ο θώκος των BMW παραγωγής είναι εξασφαλισμένος. Η Red Label πάει ακόμα παραπέρα και τον οχυρώνει, αποδίδοντας συνδυαστικά 750 ίππους και 1.000 Nm ροπής! Τα +100 άλογα και +200 Nm λογικά έρχονται μέσω της αυξημένης απόδοσης του βενζινοκινητήρα, ο οποίος στην κανονική XM παράγει 490 ίππους/650 Nm και επικουρείται από τους 197 ίππους/280 Nm του ηλεκτροκινητήρα, στην έξοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η BMW δεν ανακοινώνει στοιχεία επιδόσεων, όμως εννοείται πως η κορυφαία XM θα είναι ταχύτερη από τα 4,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα της βασικής. Αναφέρουν, όμως, νούμερα κατανάλωσης.
Η PHEV BMW των 750 ίππων και σχεδόν 3 τόνων, λοιπόν, καταναλώνει κατά μέσο όρο 1,4-1,7 λίτρα/100 χλμ., 30,4-32,4 kWh/100 χλμ. ρεύματος και ρυπαίνει με 33-37 γρ.CO2/χλμ., έχοντας τη δυνατότητα για ηλεκτρική αυτονομία 82-88 χλμ. χάρις στη μπαταρία των 25,7 kWh. Νούμερα απίστευτα για αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους και δύναμης. Κοντά μας, από το φθινόπωρο του 2023.