Αυτό που αναγράφεται στον τίτλο είναι πέρα για πέρα αληθινό και δεν μιλάμε για κάποιο render ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή, αλλά για ένα project που πήρε σάρκα κι οστά στο πλαίσιο της έκθεσης Motorrad Days.
Η BMW X7 pick up αποτελεί προϊόν δημιουργίας των εκπαιδευομένων της μάρκας με τα τμήματα Concept Vehicle Construction και Model Technology στο εργοστάσιο των Βαυαρών στο Μόναχο.
Δείτε ακόμη: Πώς στέκονται τα «νεφρά» της Ε30 κόντρα σε αυτά της BMW X7;
Πρόκειται για ένα Pick up μοντέλο, το οποίο βασίζεται στην υπερπολυτελέστατη BMW X7, του οποίου η κατασκευή απαίτησε 10 μήνες εντατικής εργασίας όλων των εμπλεκόμενων με το συγκεκριμένο project, το οποίο είναι ένα και μοναδικό. Η… διπλοκάμπινη Χ7 βασίζεται σε μια Χ7 xDrive40i, με το πίσω μέρος να έχει τροποποιηθεί αναλόγως ώστε να ενσωματωθεί η καρότσα. Ο χειροποίητος χώρος φόρτωσης είναι σύννομος με την πολυτέλεια του μοντέλου, μιας και έχει επενδυθεί με ακριβό ξύλο teak (είναι όμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στα σκάφη), με το συνολικό της μήκος να αγγίζει τα 1,4 μέτρα. Σύμφωνα με την BMW σε κομβικά σημεία του αυτοκινήτου έχει γίνει χρήση ενισχυμένου πλαστικού με ανθρακονήματα για τη μείωση του βάρους, η οποία υπολογίζεται πως αγγίζει τα 200 κιλά.
Διαβάστε επίσης: Οι τιμές των BMW X7, X3 M και X4 M
Ένα pick up που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να κινείται κι από έναν δυνατό κινητήρα, όπου για την περίπτωση της Χ7 έχει ενσωματωθεί ένας κινητήρας βενζίνης, 3 λίτρων, απόδοσης 335 ίππων και 450 Nm ροπής, με την δύναμη να μεταφέρεται και στους 4 τροχούς μέσω του 8ταχυτου αυτόματου κιβωτίου. Για να προμοταριστεί καλύτερα το συγκεκριμένο concept στην έκθεση μοτοσυκλέτας, τοποθέτησαν στην καρότσα του μια F 850 GS κάνοντας λόγο πως και τα δύο μοντέλα έχουν εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά τόσο στην άσφαλτο όσο και στις off-road διαδρομές.
Τέλος, η BMW δήλωσε κατηγορηματικά πως ένα τέτοιο μοντέλο θα παραμείνει ως concept και δεν θα βγει στη παραγωγή!