Με το καλοκαίρι να μας χτυπά την πόρτα, η BMW παρουσιάζει την πιο επίκαιρη έκδοση της M4 και απευθύνει ανοιχτή πρό(σ)κληση σε όλους τους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης.
Η προφανής διαφορά με την κουπέ M4 εντοπίζεται στην έλλειψη μεταλλικής οροφής. Η Convertible διαθέτει αναδιπλούμενη και ειδικά επεξεργασμένη υφασμάτινη, που είναι 40% ελαφρύτερη από τη μεταλλική της προηγούμενης M4 και βοηθά στη μείωση του κέντρου βάρους. Ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά μέσα σε 18 δλ. και εν κινήσει, μέχρι τα 50 χλμ./ώρα, ενώ η BMW υπόσχεται πως η ηχο/θερμομόνωση είναι μακράν καλύτερη από αυτή μιας κανονικής υφασμάτινης οροφής. Όταν είναι αναδιπλωμένη, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 255 λίτρα και σημειώνει αύξηση 34 λίτρων σε σχέση με την απερχόμενη M4 Convertible.
Ως είθισται στα κάμπριο, το πάτωμα φέρει ενισχύσεις για την εξισορρόπηση της απώλειας μεταλλικής οροφής. Επιπλέον, υπάρχει ένα νέο υποπλαίσιο στον πίσω άξονα που συνδέεται απευθείας με το σασί και συνδράμει στην αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας.
Η M4 Convertible λανσάρεται στην έκδοση Competition, όπερ εστί ο 3.0 twinturbo εξακύλινδρος εν σειρά αποδίδει 510 ίππους και 650 Nm ροπής. Η ισχύς τροφοδοτεί όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive και του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η κατανομή της ροπής έχει πισωκίνητο προσανατολισμό, με τους εμπρός τροχούς να εμπλέκονται όταν ανιχνεύεται απώλεια πρόσφυσης. Τρία προγράμματα λειτουργίας έχει στη διάθεσή του ο οδηγός -4WD, 4WD Sport, 2WD- και τη δυνατότητα αμιγώς πισωκίνητης κατανομής, μέσω του τελευταίου. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,6 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ή τα 280 χλμ./ώρα, αν επιλεγεί το M Driver’s Package.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δισκόπλακες 380 χλστ. μπροστά και 6πίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω φροντίζουν δίσκοι 370 χλστ. με μονοπίστονες δαγκάνες. Προαιρετικά διατίθενται κεραμικά δισκόφρενα 400 χλστ. εμπρός – 380 χλστ. πίσω, ενώ τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Adaptive M και το μπλοκέ διαφορικό Active M ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό.