H ηλεκτροκίνηση εξαπλώνεται παντού, ακόμα και στα πιο ανθεκτικά κύτταρα της αυτοκίνησης. Η Lamborghini, φερ’ ειπείν, έχει σχεδόν έτοιμο το πρώτο της EV. Η Ferrari ετοιμάζεται να το παρουσιάσει, η Porsche με την Jaguar έχουν μπει εδώ και χρόνια στο χορό. Ειδικά οι Άγγλοι πέτυχαν ένα μνημειώδες ορόσημο, όταν το 2019 κατάφεραν να κατακτήσουν τον τίτλο του «Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς» με την I-Pace. Από τότε είχε φαινόταν πως ο «ιαγουάρος» όδευε στον πλήρη εξηλεκτρισμό, με τις ανακοινώσεις να έρχονται το 2021.
Η Jaguar θα κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά από το 2025 κι έπειτα, κάτι που δίνει ιστορική σημασία στη νέα F-Type ZP Edition. Κι αυτό διότι ο κομπρεσοράτος 5.0 V8 κάτω από το καπό, είναι η τελευταία θερμική παρουσία σε μηχανοστάσιο αυτοκινήτου του Άγγλου κατασκευαστή. Η ZP Edition προσφέρεται σε κουπέ και κάμπριο, με θεμελιώδες οπτικό στοιχείο τη λευκή βούλα (Porcelain White Gloss) στις πόρτες, που περιμένει τον αριθμό του εκάστοτε αγοραστή για να δώσει ρετρό αύρα αγωνιστικού (και E-Type). Το Porcelain White προσφέρεται και στο αμάξωμα, ωστόσο πολύ καλύτερος ο συνδυασμός με το Oulton Blue Gloss. Σε κάθε περίπτωση οι 20άρες ζάντες είναι ειδικά φινιρισμένες για τις ZP Edition, συνοδείας μπόλικων Gloss Black ενθέσεων σε καλύμματα καθρεπτών, περιγράμματα εισαγωγών προφυλακτήρα κλπ.
Περισσότερες οι χρωματικές επιλογές για τις δερμάτινες επενδύσεις του εσωτερικού, όπου προσφέρονται διχρωμίες κόκκινου-μαύρου (Mars Red και Ebony) και κόκκινου-μπλε/ανθρακί (Crystal Grey Gloss και Navy Blue οι ονομασίες).
Στα καθέκαστα, ο μηχανικά υπερσυμπιεζόμενος V8 των 5.000 κ.εκ. παράγει 575 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 700 Nm στις 3.500-5.000 σ.α.λ., καθώς κάθε μια από τις 150 F-Type ZP Edition (75 Coupe κι άλλες τόσες Convertible) βασίζεται στην κορυφαία F-Type R P575. H ισχύς μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω τετρακίνησης και 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, παρέχοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ. (3,7 δλ. η Convertible) και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 300 χλμ./ώρα.