Φαίνεται πως το diesel είναι «πολύ σκληρό για να πεθάνει» και τρανή απόδειξη η νέα και ισχυρή πετρελαιοκίνητη BMW Μ340d xDrive Sedan & Touring.
Δείτε ακόμα: Ποιους κινητήρες κόβει η BMW και ποιους κρατάει
Οι Βαυαροί παρουσίασαν επίσημα την κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση της 3άρας, κάτω από το καπό της οποίας συναντάμε τον 3λιτρο εν σειρά εξακύλινδρο ντίζελ, που γνωρίζουμε ήδη από τις X5/X6 M40d. Η απόδοση φτάνει τους 340 ίππους και τα 700 Nm ροπής, με τον στροφαλοθάλαμο και την κεφαλή να κατασκευάζονται από αλουμίνιο. Ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt συνδράμει 11 ίππους και σε συνδυασμό τόσο με το σύστημα τετρακίνησης xDrive (με κατανομή της ροπής 40% μπροστά και 60% πίσω), όσο και το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, βοηθά στην επίτευξη 4,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα στη Sedan και 4,8 δλ. για την Touring. Σε αμφότερες, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Νέα BMW X2 1.5 λτ. 220 PS με κατανάλωση 1.9 λτ.!
Η κατανάλωση καυσίμου είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή. Η τετράθυρη M340d xDrive απαιτεί 5,3-5,7 λίτρα/100 χλμ. κατά μέσο όρο και επιβαρύνει το περιβάλλον με 139-149 γρ. CO2/χλμ. Η station wagon κινείται σε ελαφρώς ψηλότερα επίπεδα, με 5,4-5,8 λίτρα/100 χλμ. για τη μέση κατανάλωση και 143-153 γρ./χλμ. για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Η λειτουργία engine-off coasting –που απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν ο οδηγός δεν πατά το γκάζι- σε ταχύτητες έως 160 χλμ./ώρα- είναι στάνταρ, όπως και εξελιγμένο μπλοκέ M-Sport διαφορικό.