Ακόμα πιο μάχιμο κάνει το RS 5 η Audi μέσω της προσθήκης του πακέτου Competition, που κάνει το γερμανικό κουπέ ταχύτερο, χαμηλότερο και πιο «φωνακλάδικο».
Το Competition Package αντικαθιστά το Dynamic Plus και καταρχάς, αυξάνει την τελική ταχύτητα. Το RS 5 με το Dynamic Plus περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα, προσθέτοντας 30 χλμ./ώρα στον κλασικό κόφτη των 250 χλμ./ώρα. Με το πακέτο Competition αποκτά επιπλέον «αέρα» 9 χλμ./ώρα, σταματώντας πια να επιταχύνει στα 289 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα, το νέο πακέτο φέρνει αναβαθμίσεις σε μια σειρά χαρακτηριστικών που περιλαμβάνει την εμφάνιση, το στήσιμο και το εσωτερικό.
Τα πρώτα δύο αφήνονται στο χαμήλωμα της ανάρτησης, που αρχικά έρχεται πιο κοντά στο έδαφος κατά 10 χλστ. και υπάρχει η δυνατότητα για ακόμα 10 χλστ. χαμηλώματος, κατεβαίνοντας συνολικά 20 χλστ. συγκριτικά με το απλό RS 5. Οι μηχανικοί της Audi προσθέτουν επίσης σφιχτότερα σταμπιλιζατέρ και φοράνε στις 20άρες ζάντες ελαστικά Pirelli P Zero Corsa. Τα ανθρακονημάτινα splitter και καλύμματα καθρεπτών, όπως και ο ίδιου υλικού διαχύτης, ενισχύουν το δυναμισμό του παραστήματος. Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι τέτοια, δε, ώστε η εσωτερική επένδυση του καπό επίσης αποτελείται από carbon, για καλύτερη θερμοαγωγιμότητα και χαμηλότερο βάρος.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν οι επενδύσεις Nappa, Dinamica και Alcantara, εναλλάσσοντας δέρμα και suede. Οι κόκκινες λεπτομέρειες και τα φιλέτα ανθρακονημάτων εμπλουτίζουν το διάκοσμο, με τα κεντητά «RS» στις πλάτες των καθισμάτων και το «Quattro» στο ταμπλό να δίνουν τον τόνο.
Στα μηχανικά μέρη, πλην του πιο ελεύθερου ηλεκτρονικού περιοριστή και της χαμηλότερης ανάρτησης, έχουμε αναθεωρημένο λογισμικό στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο για ταχύτερες αλλαγές, ενισχυμένο πίσω διαφορικό, ταχύτερο τιμόνι και νέο σύστημα εξαγωγής. To τελευταίο διαθέτει μαύρες ματ απολήξεις εξάτμισης και πιο δυνατό ήχο, ο οποίος φροντίζει να γίνεται ακόμα πιο αισθητός στο εσωτερικό μέσω της αφαίρεσης 8,1 κιλών ηχομονωτικού υλικού. Αλλαγές στην ισχύ ή τις επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, οπότε ο 2.9 V6 twinturbo των 450 ίππων και 600 Nm συνεχίζει να προσφέρει επιτάχυνση 3,9 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα.
Το πακέτο Competition είναι διαθέσιμο τόσο στα RS 5 Coupe και Sportback, όσο και στο RS 4 Avant, έναντι 15.306 ευρώ επιπλέον.