Η Audi παρουσίασε το πρωτότυπο A6 Avant e-Tron, που προοιωνίζει την ηλεκτρική βερσιόν του επερχόμενου νέου A6 και μαγνητίζει τα βλέμματα με την εντυπωσιακή του σχεδίαση, αλλά και τα τεχνολογικά του προσόντα.
Η σχεδίαση του Avant e-tron διακρίνεται μονομιάς ως δημιουργία του Ίνγκολσταντ, με τη μάσκα Singleframe να είναι φυσικά παρούσα, αλλά δεόντως ανασχεδιασμένη ελέω απουσίας θερμικού μοτέρ. Εδώ εμφανίζεται πιο συμπαγής και δίχως αεραγωγούς, με μοτίβα «L» και «U» να συνθέτουν το μωσαϊκό. Στο πλάι του επιθετικού προφυλακτήρα συναντάμε αεραγωγούς, που βοηθούν στην κατεύθυνση του αέρα και τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής, ενώ στο προφίλ ξεχωρίζει η χρωμιωμένη λωρίδα που ξεκινά από τη βάση της πρώτης κολώνας, συνεχίζει σε όλο το μήκος της οροφής και καταλήγει στην αεροτομή. Φίλα προσκείμενες στον αεροδυναμισμό και οι κάμερες, που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέπτες.
Ιδιαίτερη προσέγγιση παρατηρούμε στα φωτιστικά σώματα. Τα πολύ λεπτά εμπρός δίνουν τη δυνατότητα για διαμόρφωση των LED ημέρας κατά το δοκούν. Ο κάθε αγοραστής, δηλαδή, μπορεί να βάλει την προσωπική του «υπογραφή» και να δημιουργήσει ό,τι στιλ LED ημέρας θέλει (αρκεί, βέβαια, να είναι συμβατό με το hardware). Στο πίσω μέρος κυριαρχεί η ενιαία διάταξη των LED φαναριών, που επίσης προσφέρουν επιλογές παραμετροποίησης.
Το αεροδυναμικό αμάξωμα (Cd: 0,24) του A6 Avant e-Tron εκτείνεται σε 4,96 μέτρα μήκους, 1,96 μέτρα πλάτους και 1,44 μέτρα ύψους, βασιζόμενο στην πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE). Ένας ηλεκτροκινητήρας ανά άξονα φροντίζει για την παροχή 475 ίππων και 800 Nm σε όλους τους τροχούς, δίχως όμως να αποκαλύπτονται περαιτέρω τεχνικά χαρακτηριστικά. Η Audi, ωστόσο, αναφέρει πως η χωρητικότητα της μπαταρίας «είναι γύρω στις 100 kWh». Η τεχνολογία των 800 Volt παρέχει φόρτιση-«express», καθώς μέσα σε 10 μόλις λεπτά η αυτονομία αυξάνεται κατά 300 χλμ. (μέγιστη αυτονομία 700 χλμ.). Για να φτάσει η μπαταρία στο 80% από το 5%, δε, χρειάζονται λιγότερο από 25 λεπτά.
Η έκδοση παραγωγής του A6 Avant e-tron -που αναμένεται να λανσαριστεί το 2024– θα προσφέρεται τόσο σε πισωκίνητες, όσο και τετρακίνητες εκδοχές. Το συγκεκριμένο σύνολο, των 475 ίππων και 800 Nm, θα κινεί την κορυφαία έκδοση και θα επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση «σε κάτω από 4 δλ.», ενώ ακόμα και η βασική θα χρειάζεται λιγότερο από 7 δλ. για την ίδια μέτρηση.