Περισσότερες λεπτομέρειες ανακοίνωσε η Audi για το νέο A3 Sportback, το οποίο στην τέταρτη γενιά του διακρίνεται για τον έντονο ψηφιακό χαρακτήρα, είναι πλήρως συνδεδεμένο και φέρει πολλές καινοτομίες από μεγαλύτερες κατηγορίες.
Δείτε ακόμα: Έτσι θα είναι το νέο Audi RS 3
Εξωτερικά εκσυγχρονίστηκε και απέκτησε πιο δυναμική εμφάνιση ειδικά στο εμπρός άκρο, ενώ το μήκος του μεγάλωσε μόλις κατά 3 εκατοστά (4.343 χλστ.). Μπροστά κυριαρχούν η ευμεγέθης εξαγωνική κυψελωτή μάσκα, οι μεγάλες γωνιακές είσοδοι αέρα και τα έντονα αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Ανάγλυφες είναι και οι πλευρικές του επιφάνειες, ενώ τον σχεδιασμό με τα τριγωνικά σχήματα ακολουθεί και το πίσω άκρο.
Δείτε ακόμα: Audi A4 allroad ξεμπαζώνει στις λάσπες (+video)
Εντυπωσιακή είναι και η εικόνα του εσωτερικού του νέου Audi A3, όπου οι ακριβείς οριζόντιες γραμμές και οι επιφάνειες με σαφή σχεδιασμό τονίζουν το πλάτος του. Επιπλέον, χρησιμοποιεί οικεία στοιχεία από τα μεγαλύτερα μοντέλα της μάρκας και είναι εξοπλισμένο με οθόνη αφής 10,1 ιντσών ως στάνταρ, καθώς και με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών.
Δείτε ακόμα: VW Golf R 450 ίππων στο κυνήγι του Audi RS 3 (+video)
Το νέο A3 Sportback θα κυκλοφορήσει με τέσσερις εκδόσεις κινητήρων: 1.0 TFSI 110 PS, 1.5 TFSI 150 PS και 2.0 TDI με 116 PS και 150 PS. Η Audi εξηλεκτρίζει το μικρομεσαίο πεντάθυρο αυτοκίνητο: εκτός από τον 1.5 TFSI με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, ο οποίος θα εισαχθεί σύντομα μετά την κυκλοφορία στην αγορά, η μάρκα θα επεκτείνει την προσφορά κατά τη διάρκεια του έτους προσθέτοντας ένα plug-in υβριδικό μοντέλο σε δύο παραλλαγές ισχύος. Περαιτέρω εκδόσεις κινητήρων TDI και TFSI θα προστεθούν στη συνέχεια, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με μονάδα μετάδοσης κίνησης quattro και μοντέλου με CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο).
Δείτε ακόμα: Audi RS6 300αρίζει στην Autobahn! (+video)
Όσον αφορά την υλοποίηση της ανάρτησης, το Audi βασίζεται σε έναν άξονα με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός. Τα μοντέλα με ισχύ 150 PS και άνω είναι εφοδιασμένα με πίσω ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων. Οι κινητήρες με ισχύ κάτω των 150 PS είναι εφοδιασμένοι με έναν ελαφρύ και συμπαγή ημιάκαμπτο άξονα. Τα ρουλεμάν κατασκευάζονται από αλουμίνιο.
Ακριβής πρόβλεψη για το λανσάρισμα του νέου Audi A3 Sportback στην Ελλάδα δεν είναι δυνατή αυτή τη στιγμή, υπολογίζεται με τα σημερινά δεδομένα προς το τέλος του καλοκαιριού – αρχές φθινοπώρου, με τις τιμές του νέου μοντέλου να ανακοινώνονται λίγο πριν.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Audi Q3 35 TFSI S tronic
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |||
Έκδοση | 30 TFSI | 35 TFSI | 35 TFSI S tronic MHEV |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 998 | 1.498 | 1.498 |
Ταχύτητες | 6 | 6 | 7 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 110/5.500 | 150/5.000-6.000 | 150/5.000-6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 200/2.000-3.000 | 250/1.500-3.500 | 250/1.500-3.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,6 | 8,4 | 8,4 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 207 | 224 | 224 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | – | 4,8-5,1 | 4,7-5,0 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | – | 111-116 | 119-115 |
Βάρος (κιλά) | – | 1.280 | 1.320 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Έκδοση | 30 TDI | 35 TDI S tronic |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.968 | 1.968 |
Ταχύτητες | 6 | 7 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 116/2.750-4.250 | 150/3.000-4.200 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 300/1.600-2.500 | 360/1.600-2.750 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,1 | 8,4 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 206 | 224 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 3,5-3,6 | 3,7-3,9 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 92-96 | 98-103 |
Βάρος (κιλά) | 1.345 | 1.410 |