Η Audi αποκάλυψε την ανανεωμένη μορφή της 5ης γενιάς A4, με την εμφάνιση να ανεβαίνει επίπεδο σε δυναμισμό και το S4 να ξεχωρίζει για τις ντίζελ εκδόσεις του, οι οποίες παρουσιάστηκαν λίγες μέρες πριν.
Ξεκινώντας από την εμφάνιση, οι επιρροές από το A1 είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς. Η νέα μάσκα Singleframe και τους αιχμηρούς προβολείς με τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας Matrix LED (στις πλούσιες εκδόσεις), διαχωρίζουν κατευθείαν το ανανεωμένο από το απερχόμενο A4. Ίδιο σκηνικό και πίσω, με τα φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες να εμφανίζονται ανασχεδιασμένα, έχοντας τα νέα γραφικά στα LED να δίνουν τον τόνο. Νέα προσθήκη και η διακριτική γραμμή στο ύψος των ώμων, που αποτελεί συνέχεια των φωτιστικών.
Δείτε ακόμα: Νέο ντίζελ Audi S5 με 700 Nm ροπής
Ως είθισται στα facelift, υπάρχουν νέα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου και επιπλέον χρωματικές επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές, με το νέο A4 να προσφέρει 12 καινούργιες.
Στο εσωτερικό συναντάμε την τελευταία έκδοση του συστήματος πολυμέσων MMI, με οθόνη 10,1 ιντσών και διαδραστική λειτουργία. Οι προγραμματιστές της Audi αναβάθμισαν το σύστημα πλοήγησης, ώστε να είναι πιο εύκολο στην χρήση, ενώ υπάρχουν 3 διαφορετικές επιλογές για τον πίνακα οργάνων: δυο μερικώς αναλογικοί και το εντυπωσιακό Virtual Cockpit, που είναι πλήρως ψηφιακό.
Κάτω από το δυναμικό αμάξωμα συναντάμε την γνωστή γκάμα των TFSI και TDI, με την βάση να απαρτίζεται από τον 1.500αρη βενζίνης των 150 ίππων (35 TFSI). Ο 2λιτρος TFSI των 190 ίππων είναι η δεύτερη βενζινοκίνητη επιλογή (40 TFSI), με το ίδιο μοτέρ να διατίθεται σε μορφή 245 ίππων για την έκδοση 45 TFSI. Στο πετρελαιοκίνητο μέτωπο, ο 2λιτρος TDI των 190 ίππων (40 TDI) ανοίγει την γκάμα, με το ίδιο μοτέρ σε διτούρμπινη διάταξη να αποδίδει 231 ίππους (45 TDI). Όλες οι εκδόσεις, πλην 35 TFSI, προσφέρονται και με σύστημα τετρακίνησης quattro, με τα κιβώτια να είναι το 6αρι χειροκίνητο και το 7αρι S-Tronic.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Audi A1 30 TFSI S tronic S line
Την κορυφή απολαμβάνει -μέχρι την παρουσίαση του RS4- το S4, με 3λιτρα μοτέρ βενζίνης και ντίζελ κάτω από το καπό. Στην πρώτη περίπτωση ο V6 των 354 ίππων και 500 Nm ροπής, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 250 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Το ντίζελ S4 –για πρώτη φορά στα χρονικά του μοντέλου– αποδίδει 347 ίππους και 700 Nm ροπής από τον 3λιτρο TDI, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί 4,8 δλ. και την τελική επίσης να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.