AUDI
Η Audi παρουσίασε το νέο και μεγαλύτερο μέλος της οικογένειας e-tron, στη μορφή της ηλεκτρικής εκδοχή του Q8. Το Q8 e-tron αποτελεί την επαναπροσδιορισμένη εκδοχή των e-tron SUV και Sportback, τα οποία γίνονται πλέον Q8 e-tron και SQ8 e-tron. Εμφανισιακά τα νέα ονόματα συνοδεύονται από ήπιες, αλλά διακριτές, διαφοροποιήσεις. Η μάσκα εμφανίζεται ανασχεδιασμένη και με […]
Η Audi παρουσιάζει τα πακέτα Competition και Competition edition plus για τέσσερα μοντέλα της, προσδίδοντας ακόμα πιο σπορ χαρακτηριστικά στην εμφάνιση τόσο των απλών A4 και A5, όσο και στα ανώτερα S4 και S5. Τα μεσαία μοντέλα από το Ίνγκολσταντ αποκτούν μαύρη απόχρωση στη μάσκα, το προστατευτικό κομμάτι στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, τα σήματα, τους καθρέπτες, […]
Η Audi παρουσιάζει το ισχυρότερο και ταχύτερο RS 3 μέχρι σήμερα, που θέτει ιστορικά ρεκόρ όχι μόνο για το ίδιο το μοντέλο, αλλά συνολικά για τις κατηγορίες των hot και mega hatches. Γιατί; Διότι το νέο Performance Edition γίνεται το πρώτο μοντέλο από τα συγκεκριμένα segments, που φτάνει στο ορόσημο των 300 χλμ./ώρα! Εμφανισιακά το […]
Το Audi RS Q3 ήταν από τα πρώτα μικρομεσαία crossovers, που έφερε στην κατηγορία επιδόσεις και γκάζια από τα ανώτερα στρώματα των SUVs. Φέτος, στη δεύτερη γενιά του πια, το «ψηλωμένο RS 3» γιορτάζει 10 χρόνια καριέρας και λανσάρεται στην έκδοση περιορισμένης παραγωγής Editon 10 Years. Το επετειακό RS Q3 ξεχωρίζει εμφανισιακά από το αποκλειστικό […]
Ημέρα αποχαιρετισμών για την Audi, καθώς μαζί με το TT επισημοποιείται το τέλος της καριέρας και του R8, τουλάχιστον με τη μορφή που το αγαπήσαμε. Οι Γερμανοί φρόντισαν να το κάνουν με «κρότο», παρουσιάζοντας την πιο σκληροπυρηνική μορφή του υπεραυτοκινήτου τους. Το νέο GT ουσιαστικά είναι η ακόμα πιο hardcore και ισχυρή μετενσάρκωση της αντίστοιχης […]
Η Audi αποχαιρετά το TT με στυλ, λανσάροντας το νέο TT RS Coupe Iconic Edition σε ιδιαίτερα περιορισμένο αριθμό αντιτύπων. Η τολμηρή και επιθετική εμφάνιση του TT RS Iconic Edition τραβάει αμέσως τα βλέμματα, με το διάσημο Nardo Grey χρώμα να ντύνει το αμάξωμα, τους LED Matrix προβολείς να είναι στάνταρ και τη γυαλιστερή μαύρη […]
Η SAIC Audi παρουσίασε έναν μεγαλοπρεπή «Λεβιάθαν» για την αγορά της Κίνας, συνιστώντας ταυτόχρονα το μεγαλύτερο αυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα ο Γερμανός κατασκευαστής, εξαιρουμένων των εκδόσεων με το μακρύ μεταξόνιο του A8. To όνομα του γίγαντα; Q6. Η νέα ναυαρχίδα του Ίνγκολσταντ επί κινεζικής επικράτειας βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και το VW Atlas (Terramont για την Κίνα), φτάνοντας […]
Ακόμα πιο μάχιμο κάνει το RS 5 η Audi μέσω της προσθήκης του πακέτου Competition, που κάνει το γερμανικό κουπέ ταχύτερο, χαμηλότερο και πιο «φωνακλάδικο». Το Competition Package αντικαθιστά το Dynamic Plus και καταρχάς, αυξάνει την τελική ταχύτητα. Το RS 5 με το Dynamic Plus περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα, προσθέτοντας 30 χλμ./ώρα στον κλασικό […]
O άνεμος ανανέωσης δε λέει να… κοπάσει στο Ίνγκολσταντ. Ετσι, μετά το φρεσκάρισμα στα Audi A1 και A4, έρχεται η σειρά για τα S6 και S7 Sportback. Τα δύο μοντέλα της Audi ετοιμάζονται για το 2023 με ένα νέο διαθέσιμο πακέτο «Design Edition» που προσθέτει το αποκλειστικό εξωτερικό χρώμα γνωστό ως Arrow Grey (σε συνδυασμό […]
Άνεμος… φρεσκάδας πνέει στην Audi. Η γερμανική μάρκα ανακοίνωσε μια σειρά από ανανεώσεις για το το A1, το A4 Allroad quattro, το Q7 και το Q8. Πιο συγκεκριμένα, το A1 Citycarver μετονομάζεται πλέον σε Allstreet, το A4 Allroad quatro αποκτά προαιρετικό πακέτο Black Optics Pro, ενώ τα Q7 και Q8 διατίθενται με νέες χρωματικές επιλογές. […]
H Audi παρουσίασε την τελευταία και μεγαλύτερη προσθήκη της οικογενείας πρωτοτύπων Sphere, με τη μορφή του φουτουριστικού και πλήρως αυτόνομου Urbansphere. Η ρευστή σιλουέτα του αμαξώματος ενσαρκώνει τα παραδοσιακά σχήματα και χαρακτηριστικά της Audi, που εδώ συνδυάζονται με μια νέα σύνθεση της μάσκας Singleframe και μονάδες φωτισμού στο μεγαλύτερο μέρος του εμπρός μέρους. Όλη η […]
Η τελευταία γενιά RS 3 είναι με διαφορά η πιο «παιχνιδιάρικη» όλων, χάρις στο νέο σύστημα τετρακίνησης με drift mode που εξέλιξε η Audi. Ούτως ή άλλως, βέβαια, τα Quattro ανέκαθεν ένιωθαν σαν στο σπίτι τους σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, όπως τα χιόνια. Καρδιά του αναβαθμισμένου Quattro είναι το RS Torque Splitter στον πίσω άξονα, που ουσιαστικά […]











