To Audi S3 είναι έτοιμο για το καθιερωμένο facelift, το οποίο δεν θα είναι μόνο επιδερμικό. Πέρα από τη φρεσκαρισμένη εμφάνιση, το sport sedan/mega hatch από το Ίνγκολσταντ θα αποκτήσει περισσότερα άλογα και βελτιώσεις στο στήσιμο, προκειμένου να έρθει ακόμα πιο κοντά στον οδηγό του.
Σχεδιαστικά ακόμα το αμάξωμα καλύπτεται από καμουφλάζ, όμως οι Γερμανοί το έχουν βάλει με τέτοιο τρόπο ώστε να φαίνονται τα σημεία διαφοροποίησης. Βλέπουμε, δηλαδή, την αναθεωρημένη μάσκα και το διαφορετικό σημείο τοποθέτησης των τεσσάρων κύκλων, τους προηγμένους προβολείς Matrix LED στα φανάρια, τις νέες πολυάκτινες ζάντες και τον νέο προφυλακτήρα πίσω, με τον σημαντικά μεγαλύτερο διαχύτη. Οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης επίσης φαίνονται περισσότερο, ειδικά όταν πρόκειται για την προαιρετική της Akrapovich που βλέπουμε εδώ.
Στο σετάρισμα του αυτοκινήτου τώρα, έχουμε σκληρότερα ψαλίδια, βελτιστοποιημένο τιμόνι, μεγαλύτερα φρένα μπροστά (357 χλστ. διάμετρος, 4 χλστ. πάχος), ανασχεδιασμένα γόνατα ΜακΦέρσον που επιτρέπουν μεγαλύτερο αρνητικό κάμπερ (άρα καλύτερη αίσθηση και περισσότερη πρόσφυση) και torque splitter στο πίσω διαφορικό, που κατανέμει ταχύτερα και αποτελεσματικότερα την ισχύ μεταξύ των τροχών. Στη μετάδοση εννοείται παραμένουν το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη S-tronic και το σύστημα Quattro, αλλά πλέον οι χρόνοι αλλαγών με το γκάζι πατημένο τέρμα έχουν μειωθεί στο μισό.
Σημαντικές αναβαθμίσεις συναντάμε και στο μηχανοστάσιο, όπου ο 2.0λιτρος TFSI κερδίζει 23 άλογα και 20 Nm σε σχέση με πριν, φτάνοντας συνολικά τους 333 ίππους και τα 420 Nm ροπής. Χάρη στην αυξημένη ισχύ ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται κατά 0,1 δλ., θέλοντας πλέον 4,7 δλ., την ώρα που η τελική παραμένει ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 250 χλμ./ώρα. Η Audi δεν ανακοίνωσε πότε θα παρουσιαστεί το νέο S3, αλλά μέσα στους επόμενους μήνες το περιμένουμε.