Η Audi παρουσίασε στην Γενεύη την πρωτότυπη μορφή του επερχόμενου Q4 e-tron, που θα αποτελέσει την ηλεκτρική έκδοση του αναμενόμενου μικρομεσαίου crossover που θα βασίζεται στο Α3.
Το Q4 e-tron ξεχωρίζει εμφανισιακά χάρις στην τεράστια μάσκα και τις αναλόγου μεγέθους εισαγωγές του προφυλακτήρα, δίνοντας ένα άκρως απειλητικό παρουσιαστικό στο γερμανικό crossover. Το λογότυπο «e-tron» στο κάτω μέρος είναι φωτιζόμενο, αλλά όπως και οι θεόρατες ζάντες των 22 ιντσών, δύσκολα θα καταφέρουν να περάσει στην έκδοση παραγωγής. Αυτοί που θα περάσουν σίγουρα είναι οι πλευρικοί καθρέπτες, καθώς σε αντίθεση με το μεγαλύτερο e-tron, το Q4 δεν διαθέτει κάμερες για τον έλεγχο της κίνησης πίσω. Συνεχίζοντας στο αμάξωμα, παρατηρούμε τους φαρδείς ώμους στις πίσω πόρτες και την κεκλιμένη γραμμή της οροφής, μαζί με τα λεπτά φωτιστικά σώματα που ενώνονται με την -χαρακτηριστική για Audi πια- φάσα δίνοντας την αίσθηση αυξημένου πλάτους και χαμηλότερου ύψους. Με δυο λόγια, τεχνοτροπία κουπέ.
Δείτε ακόμα: Εντυπωσιακή ανάβαση για το Audi e-Tron (+video)
Κάτω από το καλοσμιλεμένο αμάξωμα κρύβονται 2 ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 301 ίππων. Οι 201 προέρχονται από το ηλεκτρικό μοτέρ που είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα και οι εναπομείναντες 100 από το μπροστινό, με την ροπή να ανέρχεται στα 460 Nm (310 Nm ο πίσω, 150 ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας). Η επιτάχυνση για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα διαρκεί 6,3 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η αυτονομία, με την μπαταρία των 82 kWh να εξασφαλίζει περισσότερα από 450 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση, ενώ με την χρήση ταχυφορτιστή μπορεί να φτάσει στο 80% της χωρητικότητας μέσα σε 30 λεπτά.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 12,3 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, η οποία είναι και γυρισμένη προς την πλευρά του οδηγού τονίζοντας τον σπορ χαρακτήρα που ευαγγελίζονται τα μοντέλα Q ζυγού αριθμού (Q2, Q4, Q8). Το δέρμα συναντάται παντού, με την Audi να δηλώνει πως μπορεί από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων το Q4 e-tron να τοποθετείται στα compact crossover, όμως το μεταξόνιο των 2,77 μέτρων προσφέρει χώρους τουλάχιστον μιας κατηγορίας πάνω.
Διαβάστε επίσης: Audi e-tron GT με 590 ηλεκτρικά άλογα
Η έκδοση παραγωγής αναμένεται να παρουσιαστεί στο τέλος του 2020 και θα αποτελέσει το 5ο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας Audi.