To λανσάρισμα του Q6 e-tron έρχεται όλο και πιο κοντά, εξ ου οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες και πληροφορίες για το νέο ηλεκτρικό SUV της Audi. Του πιο σύγχρονου μέλους της οικογενείας e-tron, βασισμένου σε ολοκαίνουργια πλατφόρμα και τεχνολογίες που περιλαμβάνουν μέχρι φώτα που αλλάζουν σχέδια!
Εμφανισιακά, και παρά την ύπαρξη πολύχρωμου καμουφλάζ, διακρίνουμε το πολύ επιθετικό εμπρός μέρος με τις αιχμηρές ψευδοεισαγωγές του προφυλακτήρα, τη φαρδιά μάσκα και τα συνοφρυωμένα φανάρια. Δυναμισμό χαρίζουν τα φανάρια και πίσω, όπου ενώνονται με μπάρα LED, ενώ η οροφή είναι πιο κεκλιμένη από ό,τι συνηθίζεται στα κλασικά SUV. Οι πιο απαιτητικοί εμφανισιακά θα χαρούν να μάθουν πως το Q6 θα κυκλοφορήσει και σε πιο σπορ SQ6 διαρρύθμιση, αλλά αρκετά αργότερα από όταν φύγουν τα αυτοκόλλητα στο κανονικό. Οι ιδιαίτερες και πολύ ταιριαστές με το σύνολο λευκές ζάντες δένουν υπέροχα στο παρουσιαστικό του Q6, αλλά δυστυχώς δεν συγκεντρώνουν πολλές πιθανότητες να περάσουν στην έκδοση παραγωγής (το χρώμα, όχι το σχέδιο).
Αντίθετα όχι μόνο θα περάσει στην παραγωγή αλλά θα σηματοδοτήσει και ορόσημο στην αυτοκίνηση, η τεχνολογία των ενεργών φωτιστικών σωμάτων. Εδώ έχουμε το επόμενο βήμα από την αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας, περνώντας στο στάδιο της εναλλαγής μεταξύ διαφορετικών μοτίβων φωτισμού! Οκτώ διαφορετικά σχέδια προβάλλονται από τους LED Matrix προβολείς, μεταξύ των οποίων και ένα που αναβοσβήνει (σαν τα φώτα του αυτοκινήτου ασφαλείας στη Formula 1), βελτιστοποιώντας την ορατότητα οδηγού και απέναντι διερχόμενων οχημάτων, αλλά και ενημερώνοντας τους χρήστες του δρόμου για τυχόν προβλήματα. Το ίδιο κάνουν και τα OLED πίσω, που μπορούν να δείχνουν μέχρι τη θέση ανθρώπων σε περίπτωση ακινητοποίησης του αυτοκινήτου, ώστε να γνωρίζουν οι από πίσω και να ρυθμίζουν αναλόγως την ταχύτητά τους.
Στο τεχνικό σκέλος τώρα το Q6 e-tron βασίζεται στη νέα Premium Platform Electric (PPE), που αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ Audi και Porsche. H αρχιτεκτονική των 800 Volt προσφέρει ταχύτητες φόρτισης έως 270 kW, επιτρέποντας την πλήρωση της μπαταρίας από 10 στο 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά. Τόσο το Q6 όσο και το SQ6 διαθέτουν συστοιχία 100 kWh και δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω), με ισχύ που ξεκινά από τα 375 έως τα 510 άλογα. Το Q6 συγκεκριμένα αποδίδει 375 άλογα κανονικά, φτάνοντας μέχρι τα 400 για σύντομα χρονικά διαστήματα μέσω Power Boost. Το SQ6 από τη μεριά του θα έχει 485 ίππους στάνταρ και 510 με Power Boost, επιταχύνοντας -σύμφωνα με αναφορές της Audi- στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4,5 δλ. H αυτονομία, τέλος, αναφέρεται στα 600 χλμ.
Το επίσημο λανσάρισμα του Audi Q6 e-tron τοποθετείται πριν το τέλος του έτους, με το SQ6 να ακολουθεί στις αρχές του επόμενου.