Όπως βλέπουμε και καταλαβαίνουμε από το όνομα, η Audi παρουσίασε το επετειακό TT RS για τη συμπλήρωση 40 ετών από το λανσάρισμα του Quattro. Του συστήματος τετρακίνησης που άλλαξε τον ρου των αγώνων ράλλυ, αλλά και γενικότερα, τον τρόπο αντίληψης στη μετάδοση της κίνησης των αυτοκινήτων.
Διαβάστε επίσης: Η Audi γιορτάζει 40 χρόνια Quattro (+video)
Το μικρό κουπέ είναι βαμμένο σε Alpine White και φέρει αυτοκόλλητα, που αποτίουν φόρο τιμής στο Quattro S1 Pikes Peak του 1987, που με τον Walter Röhrl πίσω από το τιμόνι έσπασε τα χρονόμετρα στη φημισμένη ανάβαση.
Οι μαύρες gloss λεπτομέρειες σε καλύμματα καθρεπτών, πλαϊνές ποδιές και αεροδυναμικές προσθήκες στους προφυλακτήρες συμπληρώνουν το οπτικό πακέτο, εννοείται σε συνάρτηση με τις λευκές 20άρες ζάντες και τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων πίσω από αυτές. Τα σήματα της Audi στα ακροπτερύγια της αεροτομής και η ανθρακονημάτινη εισαγωγή στο καπό, αποτελούν επίσης μοναδικές λεπτομέρειες.
Στο εσωτερικό συναντάμε suede σε τιμόνι, καθίσματα, λαβή επιλογέα και πόρτες, σε συνδυασμό με δέρμα και κόκκινες ραφές. Ο εξωτερικός χρωματικός συνδυασμός απαντάται στη βάση του επιλογέα, μαζί με τα απαραίτητα σήματα. Προαιρετικά, τα πίσω καθίσματα αφαιρούνται και τη θέση τους παίρνει μια ενίσχυση ανθρακονημάτων, που αυξάνει τη στρεπτική ακαμψία και μειώνει το βάρος κατά 16 κιλά.
Κάτω από το καπό ο πεντακύλινδρος 2.5 TFSI παραμένει στα 400 άλογα και 480 Nm ροπής, συνεργαζόμενος με το 7άρι S tronic διπλού συμπλέκτη και, φυσικά, σύστημα τετρακίνησης quattro. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,7 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά μεν, 30 χλμ./ώρα πάνω από τα συνήθη 250 δε. Μόλις 40 TT RS 40 Years Of Quattro θα κατασκευαστούν, όλα για την εγχώρια αγορά. Και φτάνουμε στο φλέγον ζήτημα. Αυτό της τιμής.
Δείτε ακόμα: «Αθώο» Audi TT RS καταδικάζει Porsche 911 Turbo S (+video)
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το Audi RS 6 Avant στην Ελλάδα ;
Το κανονικό TT RS, στη Γερμανία ξεκινά από τις 66.500 ευρώ. Κάθε ένα από τα 40 Years Of Quattro τώρα, κοστολογείται στις 114.040 ευρώ! Κι αυτό, χωρίς την ανθρακονημάτινη σκαλωσιά πίσω από οδηγό-συνοδηγό. Στα ίδια λεφτά, εκεί μπορείς να αγοράσεις Porsche 911 Carrera 4 και να σου μείνουν κοντά στις 3.000 ρέστα (111.327 ευρώ), ή να βάλεις 2 χιλιάρικα ακόμα και να πάρεις το RS 6 (116.000 ευρώ).