Οι παρουσιάσεις νέων/ανανεωμένων μοντέλων συνεχίζονται για την Audi, με το αναβαθμισμένο Q5 να παίρνει σήμερα σειρά.
Εμφανισιακά, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και τα νέα φωτιστικά σώματα κυριαρχούν. Εμπρός οι αεραγωγοί είναι μεγαλύτεροι και τα φανάρια ενσωματώνουν τα χαρακτηριστικά LED ημέρας, που πρωτοείδαμε στο A1 2ης γενιάς. Κοιτώντας το προφίλ, το ανανεωμένο Q5 δείχνει μεν χαμηλότερο, αλλά φαίνεται να έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος χάρις στη διαμόρφωση των πλαϊνών γραμμών χαμηλά.
Διαβάστε επίσης: Πλήρης αποκάλυψη για το νέο Audi S3
Πίσω ξεχωρίζουν τα νέα (προαιρετικά) OLED φωτιστικά σώματα, τα οποία διατίθενται σε 4 διαφορετικές μορφές για να διαλέξει ο υποψήφιος αγοραστής. Οι αλλαγές στον προφυλακτήρα τον έχουν κάνει πιο «ασφάλτινο», συνοδευόμενο από την ανασχεδιασμένη μορφή του ψευδο-διαχύτη. Οι αισθητικές αλλαγές αύξησαν το μήκος κατά 19 χλστ., φτάνοντας πλέον τα 4,68 μέτρα. Μεταξόνιο, πλάτος και ύψος έμειναν απαράλλαχτα (2,82 x 1,89 x 1,66 μέτρα αντίστοιχα). Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 550 λίτρα και φτάνει έως τα 1.550 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, ενώ προαιρετικά διατίθενται ως συρόμενα.
Ο συντελεστής οπισθέλκουσας ανέρχεται στο Cd 0,30 και συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας, εξασφαλίζοντας ελαχιστοποίηση των προσλαμβανόμενων θορύβων στην καμπίνα των επιβατών. Σε αυτή έχουμε την επόμενη γενιά του συστήματος πολυμέσων MMI, που βασίζεται στην ψηφιακή πλατφόρμα MIB 3 και προσφέρει 10 φορές μεγαλύτερη υπολογιστική δύναμη σε σχέση με τη σημερινή MIB 2. Η οθόνη των 10,1 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό είναι στάνταρ, έχοντας στο πλευρό της προαιρετικά τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Virtual Cockpit, στις 12,3 ίντσες.
Δείτε ακόμα: Που παράγονται τα 12 μοντέλα Audi RS; (+video)
Όλες οι καθιερωμένες πια δυνατότητες συνδεσιμότητας (Android Auto, Apple CarPlay, Amazon Alexa) δεν θα μπορούσαν να λείπουν, με το σύστημα πλοήγησης να λαμβάνει δορυφορικές εικόνες υψηλής ευκρίνειας από το Google Earth. Εξυπακούεται πως επικουρικά συστήματα όπως αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, ανίχνευση τυφλού σημείου και πεζών κλπ. είναι στάνταρ.
Κάτω από το καπό, το ανανεωμένο Q5 αρχικά διατίθεται μόνο με τον 2λιτρο TDI των 204 ίππων και 400 Nm. Το νέο, ήπιο υβριδικά μοτέρ διαθέτει αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο και ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο σε σχέση με πριν, ενώ ο νέος στροφαλοφόρος εξοικονομεί άλλα 2,5 κιλά. Η κίνηση μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Quattro και του 7τάχυτου S tronic διπλού συμπλέκτη, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., τελική 222 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 5,3-5,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 139-143 γρ.χλμ. (ανάλογα την διάσταση των τροχών, που ξεκινάνε από τις 17 και φτάνουν μέχρι τις 21 ίντσες).
Διαβάστε επίσης: Audi Q3 35 TFSI VS Volvo XC40 T3
Αργότερα, θα προστεθούν στη γκάμα ο 3λιτρος V6 TDI και ο 2λιτρος TFSI. Το νέο Audi Q5 αναμένεται στην Ελλάδα προς το τέλος του έτους.