Η Jeep παρουσίασε τα νέα Wagoneer L και Grand Wagoneer L, που θέτουν νέα στάνταρ στον όρο «μεγάλο SUV» και έρχονται να κοντραριστούν με την Cadillac Escalade ESV.
Οι επιμηκυσμένες εκδοχές των δυο Jeep έχουν 17,8 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο και άλλα 30,5 εκατοστά έξτρα μήκους, συγκριτικά με τα ήδη «μπόλικα» Wagoneer και Grand Wagoneer. Οι L εκτελέσεις εκτείνονται σε 5.758 χλστ. μήκους και προσφέρουν 3.300 ολόκληρα χλστ. μεταξονίου, διασφαλίζοντας την υπερεπάρκεια χώρων για τους επιβάτες. Ωφελημένες εμφανίζονται και οι αποσκευές, με το πορτμπαγκάζ να διαμορφώνεται σε αχανή επίπεδα ακόμα κι όταν είναι στη θέση της η τρίτη σειρά καθισμάτων. Το Wagoneer L, για παράδειγμα, προσφέρει 1.192 λίτρα για τα μπαγκάζια με όλα τα καθίσματα στη θέση τους! Το Grand Waqoneer L είναι ακόμα πιο «άπλας», με 1.251 λίτρα. Στην 5θέσια διάταξη προσφέρονται 2.415 και 2.514 λίτρα, ενώ με τις δυο σειρές αναδιπλωμένες κάλλιστα ανοίγεις μεταφορική: 3.196 λίτρα το Grand Wagoneer L, 3.706 το Wagoneer L!
Αν εξαιρέσουμε τους ακόμα μεγαλύτερους χώρους, το εσωτερικό παραμένει στα πρότυπα των κανονικών μοντέλων και αποτελεί την αποθέωση της οθόνης. Συνολικά συναντάμε 7 διαφορετικές: μία οθόνη 12,3 ιντσών στον πίνακα οργάνων, μία ακόμα 12,1 ιντσών στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας και μία 10,25 ιντσών στη βάση, καθώς και μία ακόμα 10,25 ιντσών από την πλευρά του συνοδηγού! Φυσικά και για τους πίσω επιβάτες υπάρχουν οθόνες, όπως είναι η μία των 10,1 ιντσών στη μέση, συν άλλες δύο με διάσταση 10,1 ιντσών εκάστη, στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων!
Στα μηχανικά μέρη αναλαμβάνει για πρώτη φορά καθήκοντα ο ολοκαίνουργιος 3.0λτ. twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος Hurricane, με απόδοση 420 ίππων και 635 Nm στο Wagoneer L και 510 άλογα/678 Nm για το Grand Wagoneer L. Σύμφωνα με τη Jeep προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων, σε συνδυασμό με καλύτερη καμπύλη ροπής, συγκριτικά με τον ατμοσφαιρικό 6.4 V8 TorqueFlite των 477 ίππων/617 Nm στα Wagoneer/Grand Wagoneer. Μοναδική επιλογή στο κιβώτιο είναι ένα 8άρι αυτόματο, ωστόσο στα συστήματα τετρακίνησης υπάρχουν τρεις διαφορετικές επιλογές: το Quadra-Trac I συνοδεύεται από βοηθητικό κιβώτιο μιας σχέσης, το Quadra-Trac IΙ από transfer case 2 σχέσεων, ενώ το κορυφαίο Quadra-Drive II διαθέτει επιπλέον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό πίσω και προγνωστικούς αισθητήρες, που προβλέπουν τη διακύμανση στην πρόσφυση των τροχών και προετοιμάζουν αναλόγως την κατανομή της ροπής.