Η Aston Martin το έχει βάλει σκοπό να γίνει υπερδύναμη στα hypercars καθώς μετά τη Valkyrie, παρουσιάζει τη Valhalla. Μια υβριδική «θεότητα» με 950 ίππους και δυνατότητες που μπορούν να τρομάξουν μέχρι τις καλύτερες Ferrari.
Η Valhalla θυμίζει αρκετά τη Valkyrie σχεδιαστικά τόσο εμπρός, όσο και στη διαμόρφωση διαχύτη-πατώματος. Τα δυο τελευταία είναι διαμορφωμένα με γνώμονα την αξιοποίηση του φαινομένου Venturi, που παίζει κύριο ρόλο στην εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου. Η συνεργασία του με μια σειρά ενεργών βοηθημάτων, που εξελίχθηκαν μέσα από εκτεταμένες δοκιμές στη σήραγγα, αποφέρει κάθετη δύναμη 600 κιλών στα 241 χλμ./ώρα. Η push rod ανάρτηση φέρει καταβολές από τη Formula 1, ούσα παράλληλα ρυθμιζόμενη σε σκληρότητα και ύψος μέσω των συστημάτων Multimatic Variable Spring και Adaptive Spool Valve, ενώ υπάρχει ξεχωριστή λειτουργία για σαμαράκια και έντονα εξογκώματα, που σηκώνει το ρύγχος ώστε να μη «βρίσκει». Για το σύστημα πέδησης φροντίζουν κεραμικοί δίσκοι με τεχνολογία brake-by-wire, απολαμβάνοντας τη συνδρομή ελαστικών της Michelin ειδικά εξελιγμένων για τη Valhalla.
Οι Άγγλοι στόχευσαν στον περιορισμό του βάρους κάτω από τα 1.600 κιλά, σταματώντας τελικά τη ζυγαριά στα 1.550 κιλά. Για να το κατορθώσουν, εξέλιξαν μια ολοκαίνουργια ανθρακονημάτινη «μπανιέρα» για πλαίσιο, ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένο και το αμάξωμα. Αν αναρωτιέστε πώς γίνεται να είναι όλο το αυτοκίνητο από carbon και να ξεπερνά τον ενάμιση τόνο, η απάντηση έρχεται από το κινητήριο σύνολο. Για την ακρίβεια, την τριπλέτα κινητήρων!
Η δεύτερη τη τάξει Aston έχει στο κέντρο τον 4λιτρο twinturbo V8 της Mercedes-AMG, κατάλληλα σεταρισμένο για απόδοση 750 ίππων στις 7.200 σ.α.λ. Μαζί του, δυο ηλεκτροκινητήρες – έναν ανά άξονα. Η συνδυαστική τους απόδοση φτάνει τα 204 άλογα, με τους τροχούς της Valhalla να τροφοδοτούνται εν συνόλω από 950 ίππους! Ένα 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη, εξελιγμένο αποκλειστικά για την Aston Martin, αναλαμβάνει τη μετάδοση της ισχύος, δίχως την παρουσία όπισθεν. Όπως στη McLaren Artura, έτσι και εδώ την οπισθοπορεία αναλαμβάνει ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας. Ο οποίος μπορεί να κινήσει την Valhalla μέχρι τα 130 χλμ./ώρα, αλλά για έως 15 χλμ. Με το γκάζι πατημένο στο τέρμα, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 2,5 δλ. – ταχύτερα ακόμα κι από τη Valkyrie, κατά 0,1 δλ.! Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 330 χλμ./ώρα, όμως αυτό δεν εμποδίζει το υπεραυτοκίνητο από το Gaydon να γυρνάει το Nurburgring σε χρόνους κάτω των 6 λεπτών και 30 δλ., σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας.