Ο πόλεμος στα hypercars μαίνεται και το πιο πρόσφατο χτύπημα ανήκει στην Aston Martin, που παρουσίασε την κορυφαία έκδοση της Valkyrie.
H AMR Pro εκδοχή της «Βαλκυρίας» ουσιαστικά αποτελεί την έκδοση παραγωγής της αγωνιστικής. Οι αναβαθμίσεις πάνε πολύ παραπέρα από ένα αεροδυναμικό πακέτο, καθώς το ανθρακονημάτινο σασί εμφανίζεται περαιτέρω ενισχυμένο και με αυξημένο κατά 380 χλστ. μεταξόνιο. Μπόι έχουν πάρει και τα μετατρόχια, με +96 χλστ. εμπρός και +115 χλστ. πίσω, ενώ οι αεροδυναμικές επεμβάσεις έχουν αυξήσει το ολικό πλάτος κατά 266 ολόκληρα χλστ.
Όπως σε κάθε γνήσιο αγωνιστικό (με πινακίδες ή χωρίς), η αεροδυναμική διαδραματίζει τεράστιο ρόλο στην απόδοση της Valkyrie AMR Pro. Το μεγαλύτερο splitter εμπρός συνοδεύεται από αναδιαμορφωμένα φτερά και ακροπτερύγια, ενώ συνεχίζοντας πίσω από αυτά παρατηρούμε κανονικούς καθρέπτες (κάμερες η απλή Valkyrie), για να φτάσουμε στο «shark fin» και την τεράστια ρυθμιζόμενη αεροτομή στα μετόπισθεν. Μοναδική πινελιά εκεί ο διαχύτης σε σχήμα ημικυκλίου, αλλά και τα καλύμματα στις ζάντες αλουμινίου.
Σύμφωνα με τους Άγγλους, η AMR Pro παράγει τη διπλάσια κάθετη δύναμη σε σχέση με τη Valkyrie. Στις στροφές μπορεί να «τραβήξει» πάνω από 3G (για 3,3 ακούγεται) και στο φρενάρισμα «ζαρώνει» την άσφαλτο με 3,5G! O ατμοσφαιρικός 6.5 V12 της Cosworth παράγει 1.000 ίππους και στροφάρει στις 11.000 σ.α.λ., ωθώντας μια κατασκευή που -κατά την Aston Martin- γυρνάει την πίστα του Le Mans σε 3 λεπτά και 20 δλ. – χρόνος επιπέδου αγωνιστικών της κορυφαίας κατηγορίας LMP1.
Κάθε ένας από τους 40 αγοραστές της Valkyrie AMR Pro θα χαίρεται το απόκτημά του σε ειδικά track days, σχεδιασμένα από την ίδια την εταιρία (κατά τα πρότυπα της Ferrari με τις FXX), στα οποία θα λαμβάνουν εκπαίδευση από τους δοκιμαστές της Aston και θα φορούν αποκλειστικά σχεδιασμένες φόρμες, απολαμβάνοντας παράλληλα όλα τα VIP προνόμια. Τιμή δεν ανακοινώθηκε, αλλά το εκατομμύριο θα πρέπει να θεωρηθεί πολύ χαμηλό ταβάνι.