Η Mercedes GLC αποκτά τις κορυφαίες της εκδόσεις κατόπιν διεργασιών της AMG, προσφέροντας επιλογές για κάθε βενζινόφιλο και ισχύ έως 680 ίππους. Οι νέες AMG GLC 43 και GLC 63 S E Performance είναι 2.0λιτρες, αλλά πέρα από τον ήχο, δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τις εξακύλινδρες και οκτακύλινδρες προκατόχους.
Εμφανισιακά ξεχωρίζουν πανεύκολα από τις απλές GLC χάρις στη μάσκα Panamericana, τις 20άρες ή 21άρες ζάντες, τις αεροδυναμικές προσθήκες και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Μεταξύ τους είναι πιο δύσκολο να εντοπίσεις τις διαφορές, αλλά το ματ γκρι χρώμα και οι μαύρες 21άρες της GLC 63 S Performance, μαζί με το πιο έντονο αεροδυναμικό πακέτο (spliiter, ποδιές, αεροτομή, διαχύτης) που δεν υπάρχει στη GLC 43, φτιάχνουν οπτικά την 63άρα και τη διαχωρίζουν από τη μικρή της αδερφή. Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν τα μεγαλύτερα δισκόφρενα και τις χρυσαφί δαγκάνες στην GLC 63, που φανερώνουν το -προαιρετικό- κεραμικό σύστημα πέδησης.
Εσωτερικά συναντάμε σε αμφότερες ανθρακονημάτινη λάκα στο ταμπλό, δέρματα παντού, επενδύσεις βουρτσισμένου αλουμινίου και εξαιρετικά μπάκετ καθίσματα, ενώ οι ραφές και ζώνες ασφαλείας προσφέρονται σε κόκκινο και κίτρινο χρώμα. Εξυπακούεται ότι ψηφιακός πίνακας οργάνων και οθόνη αφής διαθέτουν νέα γραφικά, ειδικά σχεδιασμένα για τις λειτουργίες των προγραμμάτων οδήγησης AMG. Πάμε τώρα και στο προκείμενο.
Κάτω από το καπό δεν έχουμε τον 3.0λιτρο biturbo straight six και τον 4.0 V8 twinturbo, αλλά τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο σε ήπια και plug-in υβριδική μορφή, όπως τον πρωτογνωρίσαμε στις C 43 και C 63 S E Performance. Στην GLC 43 παράγει 476 ίππους και 545 Nm, ενώ στην GLC 63 S E Performance δέχεται βοήθεια 204 ίππων από τον ηλεκτροκινητήρα, για μια συνδυαστική απόδοση 680 ίππων και 1.020 Nm ροπής! Επιδόσεις οι Γερμανοί ανακοινώνουν μόνο για τη μεγάλη, η οποία θέλει μόλις 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 275 χλμ./ώρα. Ενδεικτικό του πόσο ταχύτατη είναι, η C 63 S E Performance είναι μόνο 0,1 δλ. πιο γρήγορη ενώ η απερχόμενη, V8, GLC 63 S των 510 ίππων θέλει 3,8 δλ. Θα περίμενε κανείς μεγαλύτερη διαφορά λόγω των έξτρα 170 ίππων και 320 Nm της καινούργιας, αλλά θα πρέπει να υπολογίζουμε και τα επιπλέον 285 κιλά της νέας (2.235 κιλά αντί 1.950).
Τόσο η GLC 63 όσο και η GLC 43 χρησιμοποιούν το 9άρι αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic+, που μεταβάλλει διαρκώς την κατανομή της ισχύος και μπορεί να στείλει μέχρι το 100% της δύναμης στους πίσω τροχούς.