Η Genesis αποκαλύπτει για πρώτη φορά δημοσίως την εικόνα που θα έχει το νέο G90, η ναυαρχίδα της εταιρείας. Το πολυτελές μοντέλο είναι σαφές πως έχει δύσκολο έργο να επιτελέσει, καθώς ο γερμανικός κυρίως, ανταγωνισμός (βλέπε Mercedes S-Class, BMW Σειρά 7 και Audi A8) είναι ιδιαίτερα σκληρός.
Στα ατού του G90 συγκαταλέγεται αναμφίβολα η κομψή, αλλά ταυτόχρονη δυναμική, σιλουέτα του. Αισθητικά, χαρακτηριστικό γνώρισμα που κάνει το αυτοκίνητο να διαφέρει σημαντικά από τους αντιπάλους του, είναι η επιβλητική και πελώρια μάσκα του εμπρός μέρους και τα διπλά μακρόστενα φωτιστικά σώματα με LED, τα οποία χωρίζονται σε δύο λωρίδες (Quad Lamps). Ευμεγέθη και στην ίδια φιλοσοφία είναι και οι δείκτες των φλας στο πλάι.
Εκεί, που δεν γίνεται να περάσουν απαρατήρητες οι pop-up χειρολαβές για τις πόρτες, αλλά και οι πανέμορφες ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών. Το κορυφαίο μοντέλο της Genesis θα προσφέρεται και σε επιμηκυμένη έκδοση, με αυξημένο μεταξόνιο κατά 190 χλστ., όπως είναι το μπλε μοντέλο που απεικονίζεται στις φωτογραφίες. Ωστόσο, προς το παρόν, δεν έχουν δοθεί πληροφορίες για τις διαστάσεις κανενός από τα δύο αμαξώματα.
Στο πίσω μέρος, οι γραμμές στο σχέδιο της κορεατικής ναυαρχίδας θυμίζουν περισσότερο liftback παρά κλασική λιμουζίνα. Το τελείωμα του πορτμπαγκάζ σχηματίζει με το απότομο κόψιμό του μια μικρή αεροτομή, ενώ τα μεγάλα φωτιστικά σώματα διατρέχονται από δύο παράλληλες λεπτές λωρίδες από LED. Στον προφυλακτήρα, ξεχωρίζουν οι δύο τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.
Θα αναμένουμε με ανυπομονησία να συμπληρωθούν τα υπόλοιπα κομμάτια του puzzle. Λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη δεν ανακοινώνονται ακόμα, ούτε δίδεται κάποια λήψη από το εσωτερικό. Μολαταύτα, στο πρώτο σκέλος θα πρέπει να θεωρείται δεδομένος ο 3.5 V6 twinturbo των 380 ίππων και 421 Nm, που γνωρίζουμε από το G80. Επίσης, άγνωστο παραμένει αν θα το δούμε στην Ευρώπη. Δεδομένου του ανοιχτού μετώπου της Genesis με τους Γερμανούς πάντως, η έλευση του G90 στα μέρη μας φαντάζει πέρα για πέρα πιθανή.