Η Mazda ανανεώνει και πάλι το MX-5, αυτή τη φορά εν όψει 2024, φρεσκάροντας επιλεκτικά την εμφάνιση και ενισχύοντας την απόδοση του βασικού κινητήρα. Παράλληλα δόθηκε προσοχή στη μελετημένη βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών, με την προσθήκη ενός νέου μπλοκέ διαφορικού.
Εξωτερικά η εμφανέστερη διαφοροποίηση εντοπίζεται έμπροσθεν, όπου τα LED ημέρας αλλάζουν σχήμα και μετακομίζουν από το πάνω στο κάτω μέρος των προβολέων. Τα φωτιστικά σώματα έχουν και αυτά νέα, τρισδιάστατη αύρα, ενώ ο προφυλακτήρας ανασχεδιάζεται ελαφρά στο σχήμα των αεραγωγών. Το ραντάρ στη μάσκα υποδηλώνει την αναβάθμιση των συστημάτων ασφαλείας, ενώ τα νέα σχέδια για τις ζάντες και η προσθήκη του χρώματος Aero Gray Metallic ολοκληρώνουν το «μακιγιάρισμα» του αμαξώματος.
Για την καμπίνα έχουμε μεγαλύτερη οθόνη αφής 8,8 ιντσών, αυξημένες λειτουργίες συνδεσιμότητας και μπεζ Nappa δερμάτινα καθίσματα, με τα τελευταία να αποτελούν προνόμιο της ειδικής έκδοσης Mazda Roadster S Leather Package V Selection.
Στο μέτωπο των μηχανικών μερών, λίγα και καλά πράγματα. Ο βασικός 1.500άρης Skyactiv-G αποκτά 2 άλογα επιπλέον, φτάνοντας συνολικά τα 134. Ο 2.0λιτρος Skyactiv-G παραμένει στα 184 άλογα, όπως και οι επιλογές στα συστήματα μετάδοσης: 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο ισάριθμων σχέσεων, με την κίνηση να καταλήγει φυσικά στους πίσω τροχούς. Εκεί όπου αναλαμβάνει το διαμοιρασμό της ισχύος ένα νέο μπλοκέ διαφορικό με ασύμμετρα γρανάζια, που βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι και τη σταθερότητα της ουράς. Αν ο οδηγός το θελήσει, βέβαια, το MX-5 θα μοιράσει θέαμα. Πλέον, όμως, τον βοηθά να γράψει και χρόνους, με το νέο πρόγραμμα Track του συστήματος ελέγχου ευστάθειας, που επεμβαίνει «τόσο-όσο».
Το νέο MX-5 θα ξεκινήσει την πορεία του στην Ιαπωνία από τα μέσα Γενάρη, με τιμή εκκίνησης τα 2.898.500 γεν (18.517 ευρώ) και ακριβότερη έκδοση στα 4.308.700 γεν (27.534 ευρώ).