Η Nissan ανανεώνει το εξαιρετικά επιτυχημένο Micra, αναβαθμίζοντας το εξοπλιστικά, τεχνολογικά και εμφανισιακά, προσθέτοντας παράλληλα νέες εκδόσεις στην γκάμα του μοντέλου.
Στις Visia, Acenta και Tekna έρχονται να προστεθούν οι N-Design και N-Sport, προσφέροντας επιλογές για όλα τα αγοραστικά γούστα. Εξωτερικά, το ανανεωμένο Micra ξεχωρίζει -ανάλογα την έκδοση- χάρις στα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα και τις ζάντες αλουμινίου, μαζί με τους νέους χρωματικούς συνδυασμούς. Στις Tekna και N-Design, για παράδειγμα, πρωταγωνιστούν οι νέες 16άρες ζάντες «Genki». Ειδικότερα για την N-Design, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μαύρων και χρωμιωμένων ενθέσεων για το αμάξωμα, αλλά και τα καλύμματα των καθρεπτών.
Δείτε ακόμα: Νέο Nissan Navara με πολλές βελτιώσεις (+video)
Στο εσωτερικό συναντάμε καθίσματα από μαύρο ύφασμα με συνδυασμό γκρι και απόμιμηση δερμάτινων επενδύσεων στο ταμπλό, το κάτω μέρος της κονσόλας και τις πόρτες. Προαιρετικά διατίθεται το πακέτο Energy Orange, που προσφέρει επενδύσεις και αξεσουάρ σε πορτοκαλί χρώμα.
Το Micra N-Sport είναι το επόμενο βήμα. Με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα στους προφυλακτήρες, τις πόρτες, τους προφυλακτήρες και τα καλύμματα των καθρεπτών, μαζί με τις 17άρες ζάντες «Perso», συνθέτουν το πιο σπορ προφίλ σε έκδοση του ιαπωνικού σουπερμίνι. Επιπλέον, τα φωτιστικά σώματα και οι προβολείς ομίχλης είναι full LED. Εντός, τα μπάκετ καθίσματα και οι επενδύσεις alcantara σε αυτά και το ταμπλό, φροντίζουν να βάλουν τον οδηγό στο κλίμα.
Η Tekna, όπως φανερώνει και το όνομα, απευθύνεται στους λάτρεις της τεχνολογίας. Σύστημα πολυμέσων NissanConnect, navigation TomTom και Intelligent Around View Monitor (περιμετρικός έλεγχος του αμαξώματος) είναι στάνταρ, βοηθώντας στην κίνηση σε στενούς δρόμους, το παρκάρισμα και πάσης φύσεως ελιγμούς στο κλεινόν άστυ. Επίσης, υπάρχει ηχοσύστημα της Bose για μουσικές επενδύσεις υψηλού επιπέδου, όπως και δυνατότητες συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Nissan Micra 1.0 IG-T 100 PS Xtronic
Ο 1.000άρης IG-T, σύμφωνα με τη Nissan, προσφέρει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, χαρακτηριζόμενος από ομαλότερη καμπύλη ροπής. Αλλαγές δεν αναφέρονται στην απόδοση, οπότε τα 100 άλογα στις 5.000 σ.α.λ. και 160 Nm στις 2.750 σ.α.λ. (144 Nm στις 2.000 σ.α.λ. το CVT) παραμένουν ως είχαν.