Η Abarth παρουσίασε το αναβαθμισμένο 595 Pista, το οποίο διαθέτει πλέον μεγαλύτερο τούρμπο και στοχεύει -σύμφωνα με τους δημιουργούς του- κατευθείαν στις καρδιές του νεανικού κοινού.
Για να το πετύχει αυτό, το Pista ξεκινάει με την ανάλογη εμφάνιση. Οι Ιταλοί προσφέρουν 9 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς (ματ Grey των φωτογραφιών, Record Grey, Campovolo Grey, Scorpione Black, Podio Blue, Gara White, Abarth Red, Modena Yellow και Adrenalina Green), που μπορούν να ταιριάξουν με το πακέτο Adrenaline Kit το οποίο προσθέτει πράσινες λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες και τους καθρέπτες.Οι 17άρες ζάντες και οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης πίσω, μαζί με τον διαχύτη εκεί και τον επιθετικό εμπρός προφυλακτήρα, φροντίζουν για την οπτική εμπειρία.
Δείτε ακόμα: Τι θα λέγατε για ένα Fiat Panda Abarth;
Στο εσωτερικό βρίσκουμε το γνωστό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uconnect με οθόνη αφής 7 ιντσών και σύστημα πλοήγησης, ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB), σύστημα Abarth Telemetry και υποστήριξη Android Auto και Apple Carplay. Η εικόνα της καμπίνας αναβαθμίζεται με τις νέες επενδύσεις στα σπορ καθίσματα, ή με την προσθήκη των προαιρετικών καθισμάτων Sabelt 70 με πλάτη από ανθρακονήματα, τα οποία συναντάμε και στο κορυφαίο 595 esseesse
Κάτω από το καπό τώρα, φωλιάζει ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 165 ίππων και 230 Nm ροπής συνεργαζόμενος με αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων με χειριστήρια αλλαγής πίσω από το τιμόνι. Οι αριθμοί παρουσιάζονται ταυτόσημοι με τα προηγούμενα 595 Pista και 595 Turismo, όμως η νέα και μεγαλύτερη τουρμπίνα της Garrett έχει μειωμένη πίεση επιτρέποντας στη μέγιστη ροπή να είναι διαθέσιμη χαμηλότερα από τις 2.250 σ.α.λ. (αντί για 3000 σ.α.λ.) και στο μοτέρ να μην «λαχανιάζει» κοντά στον κόφτη.
Διαβάστε επίσης: Abarth 595 330 ίππων «γαζώνει» στη Μόντσα (+video)
Σύμφωνα με την Abarth, το νέο 595 Pista έχει τελική ταχύτητα 218 χλμ./ώρα και επιταχύνει με πέμπτη από τα 80-120 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ. Στοιχεία για την επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση δεν ανακοινώθηκαν, όμως κατά πάσα πιθανότητα θα βρίσκεται στα ίδια επίπεδα του προηγούμενου μοντέλου – ήτοι 7,3 δλ.
Το Pista εξοπλίζεται επίσης με την εξάτμιση Record Monza για τα αντίστοιχα ακούσματα, τα αμορτισέρ Koni στον πίσω άξονα με τεχνολογία FSD (Frequency Selective Damping) για καλύτερο κράτημα και αεριζόμενους δίσκους 284 χλστ. εμπρός και 240 χλστ. πίσω.