Η ελληνική εισαγωγική εταιρεία της Kia μας παρουσίασε σήμερα το αμιγώς ηλεκτρικό crossover της, το πολλά υποσχόμενο EV6. To νέο αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο προς παραγγελία στις εκθέσεις της εταιρείας από σήμερα κιόλας!
To εντυπωσιακό Kia EV6 θα προσφέρεται με τις τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις, Platinum, Titanium & GT Line. Ακολουθούν αναλυτικότερα οι λιανικές τιμές ανά έκδοση, καθώς κι οι τιμές όπως διαμορφώνονται από την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά», αλλά και το κίνητρο ηλεκτροκίνησης Kia που αγγίζει τα 2.000 ευρώ.
- Platinum RWD 170 PS Standard Range 58 kWh 394 χλμ.: Από 47.990 ευρώ ή 40.190 ευρώ με επιδότηση και έκπτωση
- Titanium RWD 170 PS Standard Range 58 kWh 394 χλμ.: Από 49.790 ευρώ ή 41.790 ευρώ με επιδότηση και έκπτωση
- Platinum RWD 229 PS Long Range 77,4 kWh 528 χλμ.: Από 51.990 ευρώ ή 43.990 ευρώ με επιδότηση και έκπτωση
- Titanium RWD 229 PS Long Range 77,4 kWh 528 χλμ.: Από 53.790 ευρώ ή 45.790 ευρώ με επιδότηση και έκπτωση
- GT-Line RWD 229 PS Long Range 77,4 kWh 528 χλμ.: Από 56.990 ευρώ ή 48.990 ευρώ με επιδότηση και έκπτωση
- Titanium AWD 325 PS Long Range 77,4 kWh 484 χλμ.: Από 56.990 ευρώ ή 48.990 ευρώ με επιδότηση και έκπτωση
- GT-Line AWD 325 PS Long Range 77,4 kWh 484 χλμ.: Από 60.190 ευρώ ή 52.190 ευρώ με επιδότηση και έκπτωση
Σε ότι έχει να κάνει με τον εξοπλισμό του EV6 η αρχική έκδοση Platinum ενδεικτικά περιλαμβάνει:
- 7 αερόσακους
- Σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα
- Σύστημα αυτόνομης πέδησης με αναγνώριση πεζών & δικύκλων
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Σύστημα προειδοποίησης απόσπασης προσοχής οδηγού
- Σύστημα αυτόματης πέδησης για αποφυγή σύγκρουσης σε διασταύρωση με αντιθέτως κινούμενο όχημα
- Σύστημα ειδοποίησης εκκίνησης προπορευόμενου οχήματος
- Σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας
- Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Smart Cruise Control
- Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω
- Ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και πολλά ακόμα!
Σχεδιασμός που κόβει την ανάσα
Η Kia τα τελευταία χρόνια έχει κάνει τρομερό άλμα εξέλιξης και σε ότι αφορά το σχεδιασμό των αυτοκινήτων της. Το Kia EV6 ενστερνίζεται τη νέα φιλοσοφία της μάρκας «Opposites United», εμπνευσμένη από τις αντιθέσεις που υπάρχουν στη φύση και την ανθρωπότητα. Το εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου διακρίνεται με το έντονα καμπύλο και μυώδες καπό, έχοντας ένα αρκετά σφηνοειδές σχήμα και φυσικά με το ψηφιακό Tiger Nose. Αυτά συνδυαστικά με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, ενισχύουν την αεροδυναμική του μοντέλου, τονίζοντας παράλληλα και το αθλητικό παρουσιαστικό του. Επιπλέον η χαμηλή εισαγωγή αέρα διευρύνει οπτικά το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ενώ ο αέρας διοχετεύεται κάτω από το επίπεδο δάπεδο για βέλτιστη αεροδυναμική. Ο σχεδιασμός έχει έντονες crossover επιρροές, ενώ πηγαίνοντας προς τα πίσω η κλίση του παρμπρίζ παραπέμπει σε κουπέ αμάξωμα. Ιδιαίτερης έμπνευσης είναι και τα πολύ λεπτά και μακρόστενα φωτιστικά σώματα, που εκτείνονται σε όλο το πίσω μέρος και «μπαίνουν» μέχρι σχεδόν το μέσο των φτερών. Σε ότι έχει να κάνει με τις διαστάσεις, το EV6 έχει μήκος 4.680 χλστ., πλάτος 1.880 χλστ. ύψος 1.550 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.900 χλστ.!
Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην καμπίνα!
Σαφώς κι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο τελευταίας τεχνολογίας δεν θα μπορούσε να έχει κάτι λιγότερο από μια προηγμένη τεχνολογικά καμπίνα. Ο γενικότερος σχεδιασμός χαρακτηρίζεται minimal, όμως οι δύο καμπύλες ευρείες οθόνες των 12,3 ιντσών του πίνακα οργάνων και του infotainment πραγματικά κλέβουν την παράσταση. Αμφότερες συνδέονται μοναδικά σαν να είναι τυλιγμένα γύρω από ένα σώμα από ενισχυμένο κρύσταλλο. Ο πίνακας οργάνων διαμορφώνεται ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης (Normal, Sport & Eco), ενώ εξαιρετικά βολική είναι κι η αιωρούμενη κεντρική κονσόλα που επιτρέπει την αποθήκευση αντικειμένων κάθε είδους.
Σε όλη την καμπίνα του EV6 χρησιμοποιούνται κορυφαία υλικά ώστε να δημιουργείται μια φιλόξενη αίσθηση, ενώ ταυτόχρονα η επιλογή τους έχει γίνει και με γνώμονα τη μέγιστη αντοχή και φυσικά το σεβασμό στο περιβάλλον. Ακόμα ένα σημείο υπεροχής του νέου Kia EV6 είναι η έξυπνη και ευέλικτη διαμόρφωση του εσωτερικού του, που εκτοξεύει την άνεση και την πρακτικότητα. Οι θήκες για τα καθημερινά αντικείμενα ικανοποιούν, όπως κι οι χώροι αποσκευών κι επιβατών. Το πορτμπαγκάζ αγγίζει έως και τα 520 λίτρα, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει και εμπρός πορτμπαγκάζ (frunk) με έως 52 λίτρα επιπλέον χώρο για τις 2κίνητες εκδόσεις και 20 λίτρα για τις 4κίνητες. Χάρη και στο μεταξόνιο των 2.900 χλστ. οι χώροι στο εσωτερικό να είναι ανάλογοι πολλών SUV μεσαίου μεγέθους. Καθώς δεν υπάρχει κεντρικό τούνελ μετάδοσης, το επίπεδο δάπεδο του EV6 παρέχει σε όσους κάθονται άπλετο χώρο για τα πόδια τους.
Εκδοχές κίνησης και ισχύος για όλα τα γούστα
Το νέο Kia EV6 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP και υπάρχουν δυο επιλογές στις μπαταρίες: 58 kWh ή 77,4 kWh και προσφέρεται είτε ως 2κίνητο, είτε ως 4κίνητο. Η βασική έκδοση συνδυάζει τη μικρότερη μπαταρία με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, απόδοσης 170 ίππων και 350 Nm που επιταχύνει το αυτοκίνητο στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 8,5 δλ. Με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 77,4 kWh, η πισωκίνητη έκδοση κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 229 ίππων και 350 Nm επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 7,3 δλ. Το κορυφαίο EV6 συνδυάζει δυο ηλεκτρικά μοτέρ (225 ίππων και 350 Nm πίσω – 100 ίππων και 255 Nm μπροστά) και επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός μόλις 5,2 δλ., χάρις στη συνδυαστική ισχύ των 325 ίππων και 605 Nm. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 185 χλμ./ώρα, ενώ για την 4κίνητη έκδοση αγγίζει τα 188 χλμ./ώρα. Όταν τελειώσει η μπαταρία, το EV6 μπορεί να φορτίσει από το 10 στο 80% μέσα σε 18 λεπτά, χάρις στη δυνατότητα φόρτισης 800V σε φορτιστή 350 kW. Μέσα σε μόλις 5 λεπτά η αυτονομία αυξάνεται κατά 100 χλμ., βάσει WLTP, ενώ η πισωκίνητη εκδοχή με τη μεγάλη μπαταρία μπορεί να φτάσει μέχρι τα 480 χλμ. Σε Wallbox των 11KW η μπαταρία των 58 kWh από το 10 στο 100% απαιτούνται 5 ώρες και 55 λεπτά, ενώ για την μεγαλύτερη μπαταρία απαιτούνται 7 ώρες και 20 λεπτά. Σε ταχυφορτιστή των 50 KW οι χρόνοι είναι 63 και 73 λεπτά αντίστοιχα.
Τέλος του έτους η έκδοση GT
Το τεράστιο νέο, αφορά την έκδοση GT που θα μας παρουσιαστεί στα τέλη της χρονιάς. Αποκλειστικά τετρακίνητη και με τη μεγάλη μπαταρία των 77,4 kWh, προσφέρει στον οδηγό 585 ολόκληρα άλογα και 740 Nm ροπής! Επίδοση που το καθιστά ως το ισχυρότερο κορεατικό παραγωγής όλων των εποχών, αλλά και ως το ταχύτερο, αφού απαιτεί 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Η τελική του EV6 GT φτάνει τα 260 χλμ./ώρα και η μέγιστη αυτονομία τα 405 χλμ.