Οι τιμές του νέου Fiat Panda MY24 GSR2

Η Fiat ανακοίνωσε το νέο τιμοκατάλογό της, στον οποίο προστέθηκε το αναβαθμισμένο Panda MY24 GSR2 με τα περισσότερα συστήματα ασφαλείας και τον πλουσιότερο γενικότερα εξοπλισμό. Παράλληλα διατίθεται και στις δύο εκδόσεις του με έκπτωση 1.500 ευρώ, ενώ λόγω χαμηλών εκπομπών CO2 (113-116 γρ./χλμ.) απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.

Συγκεκριμένα το Panda 1.0 Hybrid 70 hp Urban πωλείται από 16.700 ευρώ και το Cross με τα τονισμένα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά προσφέρεται από 17.900 ευρώ (περιλαμβάνεται η έκπτωση των 1.500 ευρώ). Το εκσυγχρονισμένο Fiat Panda είναι πιο «φορτωμένο» από εξοπλισμό ασφαλείας και τεχνολογίας από ποτέ άλλοτε. Για αυτό φροντίζει ένα πλήρες πακέτο υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και περιλαμβάνει ενεργό σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος και διατήρηση της λωρίδας κίνησης, μαζί με αναγνώριση κόπωσης του οδηγού και των οδικών σημάτων. Επιπρόσθετα οι πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος κάνουν την καθημερινότητα εύκολη, επικουρούμενοι από cruise control και αισθητήρα φώτων με αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων.

Σημαντικό μέρος της αναβαθμισμένης εμπειρίας που προσφέρει το πιο σύγχρονο Panda αφορά στο εσωτερικό, όπου υπάρχει νέο σύστημα πολυμέσων και συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto. Τη μεγαλύτερη αισθητική διαφορά κάνει ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών που έχει τρεις διαφορετικές επιλογές σε φόντο, δίνοντας τη σκυτάλη στο ανασχεδιασμένο τιμόνι και την νέα οθόνη αφής 7 ιντσών στο ταμπλό. Τα καθίσματα από την πλευρά τους έχουν νέες επενδύσεις από Seaqual Yarn, ένα είδος συνθετικού υφάσματος από ανακυκλωμένο πλαστικό.

Κινητήρας παραμένει ο ίδιος ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος 1.000άρης ήπιας υβριδικής τεχνολογίας με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων. Αποδίδει 70 ίππους και 92 Nm, ισχύς που είναι επαρκέστατη για το μίνι Fiat. Σύμφωνα με την ιταλική φίρμα επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,9 δλ., φτάνει τα 164 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας και καταναλώνει 5,0 λτ./100 χλμ. Η γραμμή συναρμολόγησης θα παραμείνει εντός του εργοστασίου Giambattista Vico στο Pomigliano d’ Arco της Ιταλίας για τα επόμενα χρόνια, και μάλιστα η παραγωγή θα αυξηθεί κατά 20% προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση.

Get it on Google Play Download on the App Store