Η Nissan παρουσίασε τον περασμένο Φεβρουάριο το ανανεωμένο Juke με τις σχεδιαστικές και τεχνολογικές αναβαθμίσεις, ενώ τώρα ξεκινά το λανσάρισμά του στην Ελλάδα. Η Nissan επαναφέρει μια επιλογή κίτρινου εξωτερικού χρώματος, ανταποκρινόμενη στη ζήτηση των πελατών, μετά την επιτυχία του στο Juke πρώτης γενιάς. Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν και τη διάθεση μιας νέας έκδοσης που ονομάζεται N-Sport, με έμφαση στο δυναμικό χαρακτήρα του Juke, τόσο στις εξωτερικές όσο και στις εσωτερικές λεπτομέρειες.
Η πρώτη αλλαγή που παρατηρεί κανείς είναι το αυξημένο μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment. Είναι πλέον 12,3 ίντσες και έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες για άνετο χειρισμό. Επίσης, ο κεντρικός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, είναι πλέον μια ψηφιακή οθόνη TFT. Νέες επίσης είναι οι επενδύσεις στο εσωτερικό, από τα καθίσματα έως το τιμόνι με το πιο λείο υλικό. Επιπλέον, το κεντρικό υποβραχιόνιο έχει μεγαλώσει και όλες οι εκδόσεις του Juke είναι πλέον εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο, Στην έκδοση Hybrid, τα κουμπιά e-Pedal και EV Mode έχουν αλλάξει θέση για μεγαλύτερη ευκολία.
Με την ανανέωση του Juke έρχεται και το Lane Departure Warning ως στάνταρ. Το Emergency Lane Keep είναι επιλογή, αλλά είναι στάνταρ στην έκδοση Techna. Παρακολουθεί την πορεία του Juke στην λωρίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο, και αν όταν το αυτοκίνητο κινηθεί πολύ κοντά στο όριο της λωρίδας, όπως ορίζεται από τις λευκές γραμμές, θα προκαλέσει μια δόνηση στο τιμόνι για να τραβήξει την προσοχή του οδηγού. Εκμεταλλευόμενη την κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας, η ανάλυση της κάμερας οπισθοπορίας έχει επίσης αυξηθεί στα 1,3 megapixel. Η κάμερα οπισθοπορίας είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Juke, ενώ η οθόνη Around-View που συνδυάζει την θέαση από τέσσερις κάμερες γύρω από το αυτοκίνητο για να δημιουργήσει μια «άψογη όψη» της θέσης του αυτοκινήτου για ελιγμούς στάθμευσης διατίθεται από το Ν-Connecta και επάνω.
Το Juke προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων. Στη βάση τοποθετείται ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo των 114 PS και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque). Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 σχέσεων και με επιλογή τρόπου οδήγησης (Eco, Standard, Sport). Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ., καταναλώνει 5,9 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 133 γρ./χλμ. CO2 (11,8 δλ., 6,1 λτ./100 χλμ. και 138 γρ./χλμ. με το DCT). Πιο πάνω τοποθετείται το Juke Hybrid που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.6 λτ. ισχύος 94 PS και 148 Nm, τον κύριο ηλεκτροκινητήρα των 49 PS και 205 Nm, και την ηλεκτρογεννήτρια των 20 PS. H συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 145 ίππους, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., μεικτή κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. και CO2 110 γρ./χλμ.
Στον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης Acenta περιλαμβάνονται: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αισθητήρες φωτός και βροχής, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, πίνακας οργάνων με ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών, οθόνη αφής 12 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και αυτόματος κλιματισμός.
Έκδοση | Τιμή |
1.0 DIG-T 114 PS Acenta | 21.990 € |
1.0 DIG-T 114 PS DCT Acenta | 24.990 € |
1.6 Hybrid 145 PS Acenta | 27.500 € |
1.0 DIG-T 114 PS N-Connecta | 24.490 € |
1.0 DIG-T 114 PS DCT N-Connecta | 25.990 € |
1.6 Hybrid 145 PS N-Connecta | 28.900 € |
1.0 DIG-T 114 PS N-Design | 27.890 € |
1.0 DIG-T 114 PS DCT N-Design | 30.190 € |
1.6 Hybrid 145 PS N-Design | 32.900 € |
1.0 DIG-T 114 PS N-Sport | 27.890 € |
1.0 DIG-T 114 PS DCT N-Sport | 30.190 € |
1.6 Hybrid 145 PS N-Sport | 32.900 € |
1.0 DIG-T 114 PS Techna | 27.890 € |
1.0 DIG-T 114 PS DCT Techna | 30.190 € |
1.6 Hybrid 145 PS Techna | 32.900 € |