Η τελευταία γενιά της Mercedes SL, που έχει εξελιχτεί σε συνεργασία με την AMG, ξεκινά και επίσημα στη χώρα μας, με την κεντρική αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τις τιμές.
H R232 μαγνητίζει τα βλέμματα με την έντονα μυώδη εμφάνισή της, που χαρακτηρίζεται από τα τριγωνικά εμπρός φωτιστικά σώματα, τη μάσκα Panamericana με τις κάθετες γρίλιες, το πολύ μακρύ καπό με τα νεύρα, τα χυτά πλευρικά τμήματα και το καμπύλο πίσω άκρο, με τα επίσης λεπτά φωτιστικά σώματα. Η SL 55 4Matic+ φοράει στάνταρ ζάντες 19 ιντσών, ενώ η SL 63 4Matic+ ανεβαίνει στις 20 ίντσες. Αμφότερες διατίθενται προαιρετικά με τροχούς 21 ιντσών, ενώ υπάρχουν και τα πακέτα AMG Aerodynamics Package, AMG Carbon Package, AMG Chrome Package, AMG Night Package και AMG Night Package II για όσους θέλουν να δώσουν ακόμα περισσότερο δυναμισμό ή κομψότητα στο γερμανικό roadster.
Εξίσου εντυπωσιακή και η εικόνα του εσωτερικού, με την οθόνη των 11,9 ιντσών να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό και να προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης κλίσης (από 12 έως 32 μοίρες), για την αποφυγή αντανακλάσεων από το φως του ήλιου. Η ηλεκτρικά ανοιγόμενη μαλακή οροφή (αντί μεταλλικής στην προγενέστερη SL) εξασφάλισε μείωση βάρους κατά 21 κιλά. Επίσης δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην ηχομόνωση που παρέχει, κάτι που επιτεύχθηκε μέσω της χρήσης τριών διαφορετικών στρωμάτων από υψηλής ποιότητας υλικά. Η όλη διαδικασία ανοίγματος διαρκεί περίπου 15 δευτερόλεπτα και είναι δυνατή εν κινήσει, έως τα 60 χλμ./ώρα. Με αυτή κλειστή, το πορτμπαγκάζ χωράει 240 λίτρα αποσκευών.
Η 7η γενιά της πιο ιστορικής, μαζί με τις S-Class και G-Class, Mercedes έγινε από «λευκή κόλλα». Το πλαίσιο αποτελείται από κράματα χάλυβα, αλουμινίου, μαγνησίου και ανθρακονημάτων προς βελτιστοποίηση της ακαμψίας, με παράλληλη μείωση του βάρους. Συγκριτικά με το σασί της απερχόμενης R231, αυτό της R232 εμφανίζει 18% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, 50% αύξηση στην αντοχή φορτίων κατά τον εγκάρσιο άξονα και 40% σε αυτή κατά το διαμήκη. Όλα αυτά με ένα βάρος που ανέρχεται μόλις στα 270 κιλά! Σύμφωνα με τους Γερμανούς, πρώτη προτεραιότητα κατά τη διάρκεια της εξέλιξης υπήρξε η μείωση του κέντρου βάρους. Χαρακτηριστικό το γεγονός πως πρόκειται για την πρώτη Mercedes-AMG με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον εμπρός άξονα (με πέντε βραχίονες ελέγχου που είναι τοποθετημένοι εξ ολοκλήρου μέσα στην περίμετρο του τροχού), την ώρα που πίσω συναντάμε διάταξη 5 συνδέσμων.
Η SL 55 4Matic+ εφοδιάζεται με φιξ ανάρτηση AMG RIDE CONTROL, ενώ η SL 63 4Matic+ διαθέτει την πιο προηγμένη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη AMG ACTIVE RIDE CONTROL, με ενεργό σταμπιλιζατέρ. Αμφότερες τροφοδοτούν όλους τους τροχούς, μέσω του 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, και αντλούν κίνηση από τον 4.0 V8 twinturbo.
Στην SL 55 η απόδοση φτάνει τους 476 ίππους στις 5.500-6.500 σ.α.λ. και η ροπή τα 700 Nm στις 2.250-4.500 σ.α.λ. Το βάρους 1.950 κιλών roadster επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 295 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση και εκπομπές CO2 είναι 11,8-12,7 λτ./100 χλμ. και 268-288 γρ./χλμ. αντίστοιχα.Η πιο δυνατή SL 63 διαθέτει 585 ίππους στις 5.500-6.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 2.500-5.000 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,6 δλ. και η τελική σταματά στα 315 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση και τα CO2 που ανακοινώνει η Mercedes είναι ίδια με της SL 55.
Στο δια ταύτα, τώρα: πόσο κοστίζουν; H SL 55 4Matic+ ξεκινά από τις 239.500 ευρώ και η SL 63 4Matic+ από τις 275.500 ευρώ.