Το bZ4X φέρνει την αύρα του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού της Toyota στην Ελλάδα, με την κεντρική αντιπροσωπεία να ανακοινώνει την τιμή εκκίνησης και τον εξοπλισμό του.
Το ιαπωνικό EV crossover διατίθεται σε 5 διαφορετικές εκδόσεις (Active, Style, Black Edition, Lounge, Lounge Plus), με τον εξοπλισμό να εμφανίζεται πλούσιος από τη βασική κιόλας Active. Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών και τις κλασικές λειτουργίες συνδεσιμότητας (Apple CarPlay και Android Auto), σύστημα πλοήγησης μέσω Cloud, φωνητικές εντολές, over-the-air αναβαθμίσεις, αντλία θερμότητας (για την προστασία της μπαταρίας) και συναγερμός, όλα είναι στάνταρ στο bZ4X που ξεκινά στη χώρα μας από τις 49.900 ευρώ.
Το bZ4X βασίζεται στην πλατφόρμα eTGNA και διατίθεται σε δικίνητη, αλλά και τετρακίνητη μορφή. Όλες οι εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν με τη δεύτερη επιλογή, που συνδυάζει δυο ηλεκτροκινητήρες για μια συνδυαστική απόδοση 296 ίππων και 336 Nm. Το δικίνητο bZ4X διαθέτει ηλεκτρικό μοτέρ μόνο στον εμπρός άξονα, ισχύος 204 ίππων και 265 Nm ροπής, ικανή να το επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 8,4 δλ. Το τετρακίνητο ολοκληρώνει το ίδιο σπριντ σε 7,7 δλ., ενώ αμφότερα περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία των 71,4 kWh προσφέρει αυτονομία έως 512 χλμ. για τη μπροστοκίνητη έκδοση, με κατανάλωση 14,3 kWh/100 χλμ. ή 7,0 χλμ./kWh, και μέχρι 470 χλμ. για τις δικινητήριες εκδόσεις, με κατανάλωση 15,8 kWh/100 χλμ. ή 6,3 χλμ./kWh (πάντα σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP). Μια μπαταρία που περικλείει ίσως το μεγαλύτερο ατού του bZ4X, καθώς η Toyota δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους του ηλεκτρικού της να επιλέξουν ένα προαιρετικό πρόγραμμα εκτεταμένης φροντίδας, το οποίο εγγυάται για το 70% της χωρητικότητας έπειτα από 10 χρόνια ή 1.000.000 χλμ.! Με άλλα λόγια, 10 χρόνια εγγύηση ή 1 εκατ. χλμ. (όποιο έρθει πρώτο) για τη μπαταρία!
Όσοι πιστοί προσέλθετε στις αντιπροσωπείες της Toyota, με το bZ4X να ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα από τις αρχές Ιουλίου.