Η Toyota ανακοίνωσε την τιμή του πιο σπορ και ακριβού pickup μοντέλου της Hilux GR Sport, που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας. Οι αλλαγές που φέρει συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις εντοπίζονται στο αμάξωμα, στο εσωτερικό, αλλά και στις αναρτήσεις.
Εξωτερικά, το Hilux GR Sport ξεχωρίζει αμέσως και έχει πιο μυώδη εμφάνιση ειδικά μπροστά. Διακρίνεται κυρίως από την ανασχεδιασμένη μάσκα, όπου κυριαρχεί το όνομα της Toyota ολογράφως, αντί του σήματος στο κέντρο και αντλεί έμπνευση από τα Hilux των 80’s. Ο ελαφρά διαφορετικός προφυλακτήρας και το λογότυπο «GR Sport» στη μάσκα συνεχίζουν τη διαφοροποίηση, πλαισιωμένα από σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα. Οι καινούργιες 17άρες ζάντες αλουμινίου και τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ ολοκληρώνουν το οπτικό σκέλος.
Η πολυτέλεια συνδυάζεται με σπορ στοιχεία στο διπλοκάμπινο εσωτερικό, όπου συναντάμε επενδύσεις από δέρμα και σουέτ. Επιπλέον ενσωματώνει σήματα «GR» σε τιμόνι και προσκέφαλα, κόκκινη επένδυση στην κορυφή του ταμπλό και απομίμηση ανθρακονημάτων, αλουμινένια πεντάλ, όπως και κόκκινες ραφές σε τιμόνι και στα καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη.
Το Hilux GR Sport διαθέτει νέα αμορτισέρ, πιο σφιχτά ελατήρια εμπρός και αναθεωρημένα φύλλα σούστας πίσω, μαζί με διαφορετικούς βραχίονες. Όπως αναφέρει η Toyota οι αλλαγές αυτές βελτιώνουν την απόκριση του τιμονιού, ενισχύουν το κράτημα και βελτιστοποιούν την απόσβεση των ανωμαλιών. Το σύστημα Active Traction Control και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό είναι στάνταρ.
Κάτω από το μακρύ εμπρός καπό του φιλοξενείται ο 2.8 D-4D των 204 ίππων στις 3.400 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής στις 1.600 – 2.800 σ.α.λ. Σε συνεργασία με 6άρι αυτόματο κιβώτιο, το κορυφαίο Hilux επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. και φτάνει τα 175 χλμ./ώρα τελικής, με μεικτή κατανάλωση 9,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 248 γρ./χλμ.
Η τιμή του ξεκινά από τις 50.060 ευρώ και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα πάντα: 7 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, εμπρός – πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός – πίσω κ.λπ.