Πιστή στην προσέγγιση πολλαπλών λύσεων όσον αφορά τις παγκόσμιες προκλήσεις για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, αλλά και στην κληρονομιά της, η Mazda θα παρουσιάσει μια νέα επιλογή κινητήρα για το MX-30 στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών. Μια επιλογή που θα επαναφέρει τον περιστροφικό κινητήρα στην γκάμα της εταιρίας!
Το MX-30 R-EV, όπως ονομάζεται το μοντέλο-ορόσημο, θα αποκτήσει ένα μοναδικής εκτέλεσης plug-in υβριδικό σύνολο, στο οποίο ο Wankel θα λειτουργεί ως γεννήτρια για τον ηλεκτροκινητήρα. Το MX-30 διαθέτει 145 ίππους και 265 Nm, αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία 35,5 kWh. Η μέγιστη αυτονομία του ανακοινώνεται στα 200 χλμ., με την προσθήκη του περιστροφικού κινητήρα να αναμένεται να την αυξήσει σε μεγάλο βαθμό. Προς το παρόν δεν ανακοινώνεται ούτε ο κυβισμός, ούτε η ισχύ, ούτε το πόσο βελτιώνει την αυτονομία, ούτε αν αυξάνει και τη συνολική ισχύ του συστήματος, παρά μόνο γνωστοποιείται το σήμα που θα συνοδεύει το R-EV. Μια μίξη του Wankel και της ηλεκτροκίνησης, όπως εκφράζει η ενσωμάτωση του «e» (electric) στο εσωτερικό του ρότορα.
Ο νέος περιστροφικός κινητήρας συμβάλει στην επίτευξη του πρωταρχικού σκοπού της Mazda, ο οποίος ορίζεται μέσα από το συνδυασμό της βιωσιμότητας και της απολαυστικής οδηγικής εμπειρίας. Το επαναστατικό MX-30 R-EV θα παρουσιαστεί στις 13 Γενάρη, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, και θα αρχίσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη από την άνοιξη.